Portada Fiestes Avilés somórguiase na recta final de les fiestes de San Agustín, con David Bustamante y Lolita

Avilés somórguiase na recta final de les fiestes de San Agustín, con David Bustamante y Lolita

by asturnet

Avilés enfila’l fin de selmana grande de les sos fiestes patronales. Un conciertu del intérprete cántabru David Bustamante, qu’algamó notoriedá nel programa televisivu ‘Operación Triunfo’, abre esta nueche un programa de cellebraciones qu’inclúi amás un recital de Lolita, un certame de ganao en La Madalena, un mercáu d’artesanía en Les Meanes, estremaes competiciones deportives y el llibre accesu al Palaciu de Camposagráu, futura sé de la Escuela Superior d’Arte del Principáu.

Bustamante xubirá a les 23 hores al escenariu allugáu na Pista de La Esposición, en Les Meanes, entornu nel que ta asitiáu un mercáu de productos artesanos que podrá visitase a lo llargo de tola xornada. L’Ayuntamientu mantién amás abiertes hasta’l sábadu -día de San Agustín- dos grandes opciones festives: El certame de ganao de La Madalena, consideráu ún de los más antiguos del Estáu, y la Fiesta de la Cerveza, que se desendolca na plaza de los Hermanos Orbón.

Pa la xornada’l sábadu, asinamesmo, el programa de cellebraciones prevé una misa solemne a mediudía na ilesia de San Francisco de Bari con procesión posterior poles cais del cascu vieyu, un concursu de pesca a caña pa neños na marxe drecha de la ría, una verbena na plaza’l Parche a partir de les 21 hores y un conciertu en Les Meanes a cargu de Lolita a partir de les 22,30 hores. Pesllará la xornada, na medianueche, un espectáculu de fueos artificiales nel parque’l Muelle.

Avilés aprovecha amás les sos fiestes patronales p’amosa-y al públicu les instalaciones del Palaciu de Camposagráu, edificiu qu’acoyerá la Escuela Superior d’Arte del Principáu y que pue visitase en xornaes de puertes abiertes, hasta última hora’l sábadu, n’horariu mañaniegu de 11 a 13 y de 16 a 19 pola tarde. L’héstóricu inmueble monopolizó’l pabellón del Ayuntamientu d’Avilés na última edición de la Feria Internacional de Muestres d’Asturies, que peslló les sos puertes en Xixón el pasáu domingu 22 d’agostu.

Tamién te podria gustar