Portada Política Avilés retira los símbolos franquistes del campusantu La Carriona

Avilés retira los símbolos franquistes del campusantu La Carriona

by redacción asturnews

El Conceyu d’Avilés retira los símbolos franquistes de la cruz del campusantu de La Carrion, en cumplimientu de la Llei pa la Recuperación de la Memoria Democrática nel Principáu d’Asturies. Suprimiéronse les plaques col xugu y les fleches, la inscripción “presente” y les feches que referencien el golpe d’Estáu franquista y la cayida d’Avilés.

El Conceyu d’Avilés retiró esta selmana pasada los símbolos franquistes de la conocida como “cruz de los cayíos” del campusantu de La Carriona, en cumplimientu de la Llei pa la Recuperación de la Memoria Democrática d’Asturies, 1/2019 de 1 de marzu. Suprimiéronse les plaques cola inscripción presentes” qu’ocupaba tol segmentu vertical de la cruz, y na so base, el xugu y les fleches, según les feches que referenciaben del golpe d’estáu franquista (18 de xunetu de 1936) y de la cayida d’Avilés en manos de les tropes golpistes  (21 d’ochobre de 1937).

L’artículu 48 de la citada Llei, preve la retirada de símbolos que conmemoren, aponderen, legitimen, xustifiquen o emponderen el golpe militar de 1936 y del franquismu, tantu de los sos dirixentes como de les organizaciones que sofitaron el réxime dictatorial, por consideralos contrarios a la memoria democrática y a la dignidá de les víctimes.

El Campusantu Municipal de La Carriona cuenta con una protección integral, y esta cruz -como elementu nel espaciu urbanu del campusantu- cuanta con una protección individual.

Tamién te podria gustar