Portada Conceyos Avilés refuerza l’atención a mayores y persones vulnerables

Avilés refuerza l’atención a mayores y persones vulnerables

by redacción asturnews

Con contactos telefónicos con mayores de 75 años y Ayudes d’Emerxencia para necesidaes básiques Avilés vieno acabante de dar anuncia esti dia al refuerzu de l’atención a mayores y persones vulnerables. La presencia física d’emplegaos municipales nos sos puestos llindar a los servicios esenciales siguientes: Alcaldía, Atención Ciudadana y Rexistru, Policía Local, Campusantu, Caltenimientu y Servicios Sociales.

El restu va permanecer nes sos cases alcontrar y disponible”. Monteserín pide a la empresa de ORAR “flexibilidá na aplicación de la norma establecida” . Al respective de posibles exenciones fiscales, l’alcaldesa cunta que “hai tiempu pa esquizales en superando la situación d’alarma. Agora queremos centrar no prioritario: atender a les persones y frenar el virus”.

El Conceyu d’Avilés va reforzar mientres dure l’estáu d’alarma l’atención a les persones mayores y a les persones más vulnerables. Asina lo anunció güei l’alcaldesa d’Avilés, Mariví Monteserín, qu’esplicó que “nuesa mayor esmolición como alministración más cercana a los vecinos ye que quien son más vulnerables por cuestión d’edá o de situación socieconómica tengan el respaldu del Conceyu. Ye la nuesa seña d’identidá y va siguir una prioridá nun momentu tan críticu como ésti”.

D’esta miente, los servicios sociales municipales tienen dende güei la considerancia de serviciu esencial”, que se traduz nes siguientes midíes:

Personal municipal va contactar telefónicamente coles persones mayores de 75 años, vivan soles o cola so pareya, pa conocer les sos necesidaes y atender les sos demandes al traviés de la empresa qu’empresta’l serviciu d’atención a casa. Estos contactos son posibles gracies al ampliu censu de persones mayores con que cunten los servicios municipales d’Avilés, procedente, fundamentalmente, del serviciu d’ayuda y comida a casa y del programa de siguimientu de mayores que viven solos.

Les persones con necesidaes económiques van tener a la so disposición Ayudes d’Emerxencia pa necesidaes básiques que personal municipal va tramitar en cuanto tenga conocencia d’elles de manera que s’entaíne al máximu’l so pagu. Van Sirvir pa desaniciar, por casu, la suspensión del serviciu de comedor escolar tres el zarru de los centros educativos. En dambos casos, y en toos aquellos rellacionaos con situaciones de necesidá social, tán habilitaos dos teléfonos: 985 54 92 39 y 985 51 03 23, con atención de 9 a 14 hores de llunes a vienres.

Nel casu de les persones mayores, el Conceyu ta en condiciones de poder atender más pidimientos de suministru de comida preparada a casa, qu’agora ronden el mediu centenar.

De la mesma, dende’l serviciu d’Educación caltendráse’l programa de refuerzu educativu pa estudiantes. El monitores que lleven a cabu esta xera caltienen el contactu colos sos alumnos y alumnes de manera telemática (corréu electrónicu y videoconferencia) y telefónica (whatsapp y llamaes)

Más información

Tamién te podria gustar