Portada Conceyos “Avilés recuerda la zarzuela” con un conciertu n’homenaxe al xéneru llíricu

“Avilés recuerda la zarzuela” con un conciertu n’homenaxe al xéneru llíricu

by redacción asturnews

L’Agrupación Polifónica Centru Asturianu d’Avilés, la Coral San Antonio de Xixón, y la Banda de Música d’Avilés van repasar el repertoriu de dalgunos de los compositores más representativos esti sábadu 17.

Una de les señes d’identidá de l’actividá cultural d’Avilés ye la música en toles sos aguaes. Asina, l’Agrupación Polifónica Centru Asturianu entama, en collaboración cola conceyalía de Cultura, el conciertu “Avilés recuerda la zarzuela”. Un homenaxe al xéneru llíricu más español, que va tener llugar el sábadu 17 de payares, a les 20 hores, nel auditoriu de la Casa de Cultura.

Les entraes, non numberaes, tienen un preciu de 5 euros y podrán adquirise na Casa de Cultura esti vienres, 16 de payares, día del ensayu xeneral, dende les 17 hores, y el sábadu 17 antes del conciertu. Tamién nel establecimientu La Economía, na cai de La Cámara 21. Participen l’Agrupación Polifónica del Centru Asturianu d’Avilés, y l’Agrupación Coral San Antonio de Xixón, dambes empobinaes pol maestru José Manuel Santu Medero Álvarez, y al pie de elles, la Banda Municipal de Música d’Avilés, dirixida por Antonio Fernández Fernández, director de la Banda de Música de Villaviciosa, que yá collaboró n’anteriores ocasiones cola agrupación avilesina. Y va cuntar cola actuación de la sopranu avilesina Ana Peñáu como solista.

Van Interpretar pieces del repertoriu de dalgunos de los más importantes compositores españoles de zarzuela, de Pablo Sorozábal a Ruperto Chapí, pasando por Tomás Bretón, Jacinto Guerrero, Moreno Torroba o Pablo Lluna. El públicu va poder esfrutar d’obres cumbre, como La verbena del Palombu, Doña Francisquita, La lleenda del besu o La pícara Molinera.

Esti vienres 16 de payares, de 18 a 20 hores, va tener llugar l’ensayu xeneral na Casa de Cultura d’Avilés.

Ver programa

Tamién te podria gustar