Portada Turismu Avilés promociónase como destín turísticu seguru nes TV de Castiella y Llión, Galicia y el País Vascu

Avilés promociónase como destín turísticu seguru nes TV de Castiella y Llión, Galicia y el País Vascu

by redacción asturnews

La conceyala de Turismu y presidenta de la Mancomunidá Comarca Avilés, Raquel Ruiz, presentó esti xueves el spot promocional que se va emitir mientres los próximos díes nes televisiones autonómiques de Castiella y Llión, Galicia y el País Vascu. L’oxetivu d’esta midida ye promocionar la contorna d’Avilés como destín turísticu tranquil, saludable y seguro ente la población d’estes rexones.

Ruiz, acompañada pol xerente de la Mancomunidá, José Antonio Álvarez, esplicó que pa esta campaña optóse por reforzar la imaxe turística de la contorna en trés rexones cercanes que, tradicionalmente, son les que más visitantes nacionales apurren cada añu a Asturies polo xeneral y a la contorna en particular.

Esti llabor de promoción va llevas a cabu por aciu un vídeu, realizáu pola empresa avilesina Trisquelmedia, nel que se fai un percorríu polos principales sitios curiosos de la contorna. Nél tienen cabida, ente otros, paisaxes urbanos y naturales como la plaza d’España d’Avilés o la sablera de Salinas, espacios culturales como’l Centru Niemeyer, según imaxes correspondientes a los agospiamientos hoteleros y a los establecimientos comerciales y hosteleros de la contorna.

El spot cuenta con dos versiones, de 1 minutu y 20 segundos. Esta postrera va ser la que s’emita en televisión, ente que la primera va destinar a la promoción en redes sociales. En dambos casos, el vídeu remata col mensaxe “Comarca Avilés: un destín sele, saludable y seguro”.

Rodáronse imaxes n’Avilés (cascu históricu y zones comerciales, Centru Niemeyer, Hotel Palaciu d’Avilés, sidrería Casa Lin, confitería Vidal, tienda Cadenzza y regalos El Parche), Castrillón (sablera y paséu marítimu de Salinas, Muséu de les Ancles, Piedres Blanques, Mina de Arnao), Corvera (banzáu de Trasona y árees recreatives del mesmu) ya Illas (Callezuela).

El spot va emitir nes siguientes canales de televisión:

Televisión de Galicia (TVG): 2 pases diarios en caúna de les trés zones con desconexón (A Coruña, Santiago de Compostela y Pontevedra), mientres 10 díes.
Castiella y Llión Televisión (CYLTV): 40 pases, a razón de 5 diarios, mientres 8 díes.
Euskal Telebista (ETB): 35 pases distribuyíos en 14 díes.

Tamién te podria gustar