Portada Cine Avilés programa 54 actividaes nes biblioteques y centros culturales hasta xunu

Avilés programa 54 actividaes nes biblioteques y centros culturales hasta xunu

by asturnet

La conceyalía de Cultura d’Avilés programa 54 actividaes nes biblioteques y centros culturales municipales hasta xunu. D’elles, 19 van tener llugar nel Centru Sociocultural de Los Canapés, 13 na Biblioteca de La Lluz, 11 nel Centru Sociocultural de La Carriona y 11 na Biblioteca Bárganos Candamo.

D’abril a xunu, la Biblioteca Bárganos Candamo y los centros culturales de Los Canapés, La Lluz y La Carriona van bullir d’actividá cola programación diseñada dende la conceyalía de Cultura. Son un total de 54 propuestes, qu’inclúin teatru (XVI Amuesa Amateur y Teatru Familiar), talleres de música, baille, manualidades y animación a la llectura, cine familiar, cuentacuentos y bebecuentos, con espaciu para la cultura y la llingua asturiana. Va haber teatru (XVI Amuesa Amateur y Teatru Familiar), talleres de música, baille, manualidades y animación a la llectura, cine familiar, cuentacuentos y bebecuentos, con espaciu para la cultura y la llingua asturiana

De les 54 actividaes programaes, 19 van tener llugar nel Centru Sociocultural de Los Canapés, 13 na Biblioteca de La Lluz, 11 nel Centru Sociocultural de La Carriona y 11 na Biblioteca Bárganos Candamo. Toles propuestes son gratuites, previa inscripción namá naquellos casos nos que s’indique.

El Teatru Familiar llega con siete sesiones: trés en Los Canapés, dos en La Lluz y dos en La Carriona, al cargu de compañíes y artistes asturianos. Tamién sigue’l ciclu de Cine Familiar nos barrios, con dos nueves propuestes fílmicas, El magu de Oz, n’abril, y Les vides de Marona, en mayu.

Los y les más pequenes van poder esfrutar de nuevu de los cuentacuentos (de 4 a 9 años) y los bebecuentos (de 6 meses a 3 años). Van Ser un total de 12 sesiones de cuentacuentos, al cargu de Saltantes Teatru, Olga Cuervu y Elísabet Martín; y 3 sesiones de bebecuentos, dirixíes por Ana Capiya.

Tamién vuelve unu de los emblemes de la programación, les funciones teatrales para adultos de l’Amuesa de Teatru Amateur, qu’algama la so XVI edición colo meyor de les compañíes aficionaes. Nesta ocasión van xubir a les tables de Los Canapés les compañíes Santa Bárbara, Padre Coll, Teatru Kumen, Rosario Trabanco, San Félix de Valdesoto ya Irónicu Teatru.

Los talleres infantiles d’animación a la llectura van llegar una vegada al mes a cada unu de los cuatro centros culturales, ente que l’alumnáu del Conservatorio Municipal Profesional Julián Orbón va protagonizar una nueva sesión de Música na Biblio na Biblioteca Bárganos Candamo.

Dientro del ciclu Asturies, Cultura en Rede, impulsáu pola Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu, va haber dos actividaes más: un cuentacuentos y un taller d’ilustración de poemes, al cargu de La Sorrisa del Llagartu y de Pintar-Pintar Editorial, respectivamente.

Pela so parte, la Estaya de la Llingua d’Avilés entama una nueva edición de los talleres d’actividaes infantiles n’asturianu Pa que nun t’aburras, que van constar de dos sesiones del taller de música y baille Col ritmu nel cuerpu, y de trés sesiones del taller de manualidades Bisarmes marines.

Programación

Teatru Familiar

Una de les propuestes con más raigañu torna a los Centros Culturales de Los Canapés, La Carriona y La Lluz. La entrada a les funciones va ser llibre y gratuita, hasta completar l’aforu. Nun se va dexar l’accesu una vegada empezáu l’espectáculu, y los menores tendrán de tar acompañaos.

Centru Cultural de Los Canapés

29 d’abril, vienres. 18.00 hores. Teatru Plus. Pan.
20 de mayu, vienres. 18.00 hores. Teatru del Cuervu. B-612.
3 de xunu, vienres. 18.00 hores. Mar Coloráu Producciones. La biblioteca de M.

Centru Cultural de La Lluz

13 de mayu, vienres. 18.00 hores. David Acera. La verdadera hestoria de les bruxes.
10 de xunu, vienres. 18.00 hores. Yheppa Títeres. Como te cúntolo

Centru Cultural de La Carriona

6 de mayu, vienres. 18.00 hores. Bailadera Títeres. La neña que riega l’albahaca.
17 de xunu, vienres. 18.00 hores. David Acera. Circu Carambola.

Cine Familiar

La programación del trimestre avera’l meyor cine familiar a los centros culturales de los barrios. Les sesiones van ser gratuites, un vienres de cada mes a les 18.15 hores. La entrada a les funciones va ser llibre y gratuita, hasta completar l’aforu.

Película. El magu de Oz

1 d’abril, vienres: Centru Cultural de Los  Canapés
8 d’abril, vienres: Centru Cultural de La Lluz
22 d’abril, vienres: Centru Cultural de La Carriona

Película. Les vides de Marona

13 de mayu, vienres: Centru Cultural de Los Canapés
20 de mayu, vienres: Centru Cultural de La Lluz
27 de mayu, vienres: Centru Cultural de La Carriona

Teatru Amateur

Vuelve tamién al Centru Cultural de Los Canapés l’Amuesa de Teatru Amateur, na so XVI edición, con seis sesiones en llunes a les 19.00 hores, a partir del 16 de mayu, que traen lo meyor del teatru aficionáu, con entrada gratuita.

16 de mayu, llunes. Santa Bárbara teatru. Anciani d’or llugar de rellaciones
23 de mayu, llunes. Padre Coll. Vivu dientro del mio
30 de mayu, llunes. Teatru Kumen. La nona 6
de xunu, llunes. Rosario Trabanco. Los gallos
13 de xunu, llunes. San Felix de Valdesoto. Ablonda 20
de xunu, llunes. Irónicu Teatru. Mira como me siento

Cuentacuentos Infantiles

Una de les actividaes tradicionales de la programación, con hestories para neños y neñes d’ente 4 y 9 años. Tolos cuentacuentos van desenvolver a les 18.00 hores, con places llindaes.

Saltantes Teatru. Los llamaos Grimm

Cuentacuentos sobro la vida y l’obra de los hermanos Grimm onde se narren dalgunes de les sos hestories más conocíes.

21 d’abril, xueves: Biblioteca de Los Canapés
22 d’abril, vienres: Biblioteca Bance Candamo
26 d’abril, martes: Biblioteca de La Lluz
28 d’abril, xueves: Biblioteca de La Carriona

Olga Cuervu. ¿Quies que te lo cunte otra vegada?

Va Repasar los sos cuentos más famosos, va narrar la so propia hestoria y cómo empezó a cuntar los sos propios relatos.

12 de mayu, xueves: Biblioteca de La Carriona
13 de mayu, vienres: Biblioteca Bance Candamo
18 de mayu, miércoles: Biblioteca de La Lluz
19 de mayu, xueves: Biblioteca de Los Canapés

Elísabet Martín Teatru. Cuentos pa curiar la tierra

Relatos pa tresmitir la importancia del respetu al nuesu planeta, el reciclaje y el consumu responsable.

9 de xunu, xueves: Biblioteca de Los Canapés
17 de xunu, vienres: Biblioteca Bance Candamo
29 de xunu, miércoles: Biblioteca de La Lluz
30 de xunu, xueves: Biblioteca de La Carriona

Bebecuentos

Los bebecuentos, destinaos a neños y neñes d’ente 6 meses y 3 años, son parte indispensable de la programación. Cunten con places llindaes, y cada ñácaru va tar acompañáu namá por un adultu. La Biblioteca Bárganos Candamo va acoyer trés actividaes:

23 d’abril, sábadu. 12.00 hores. Ana Capiya. Verde, verde, verde. Hestoria senciella protagonizada polos colores, que van rimando mientres los oxetos van asitiándose ún debaxo d’otru.
21 de mayu, sábadu. 12.00 hores. Ana Capiya. Vamos a la cama. Narración acompañada de poesía, cantares y onomatopeyes, que crea un ambiente d’atención, participación y emoción ente los participantes.
18 de xunu, sábadu. 12.00 hores. Ana Capiya. Lluna llunera. Na granxa facer de nueche y un animalito nun puede dormir. Asomar a una ventana y ve la lluna. Entós asocédese-y llevar a cabu xuna mala xera. Pero él solo nun va poder. ¿Daquién ayudarálu?

Talleres infantiles d’animación a la llectura

Empobinaos a neños y neñes d’ente 4 y 8 años ya impartíos por La Caracola. Tolos cuentacuentos van desenvolver a les 18.00 hores, con places llindaes. Les inscripciones tienen de realizase en caúna de les biblioteques.

Xueves 21 d’abril, 19 de mayu y 16 de xunu: Biblioteca de La Carriona
Miércoles 27 d’abril, 25 de mayu y 22 de xunu: Biblioteca de La Lluz
Xueves 28 d’abril, 26 de mayu y 23 de xunu: Biblioteca de Los Canapés
Vienres 29 d’abril, 27 de mayu y 24 de xunu: Biblioteca Bance Candamo

Música na Biblio

Alumnáu del Conservatorio Municipal Profesional Julián Orbón va interpretar pieces pa dar a conocer los diversos preseos al traviés d’un curtiu y amenu repertoriu. Empobináu preferentemente a públicu d’ente 5 y 8 años.

17 de mayu, martes. 18.00 h. Biblioteca Bance Candamo. Sala Infantil

Asturies, Cultura en Rede

La Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu pon en marcha, en collaboración colos conceyos asturianos, “Asturies, Cultura en Rede”, un proyectu pal espardimientu de les artes escéniques, la música, la lliteratura, les artes plástiques, el cine, el patrimoniu y la cultura tradicional nel Principáu, coles mires de dar mayor visibilidá a el ceadores y ceadores d’Asturies.

Dientro d’esti proyectu, van tener llugar esti trimestre les siguientes actividaes, toes elles a les 18:00 hores:

6 d’abril, miércoles. La Sorrisa del llagartu. Boca oreya (Cuentacuentos). Biblioteca de la Lluz
3 de xunu, vienres. Pintar-Pintar Editorial. La imaxe de la poesía. Ilustrando poemes con Ester Sánchez. Biblioteca Bance Candamo

Pa que nun t’aburras

Actividaes organizaes pola Estaya de la Llingua d’Avilés. Imparte los talleres Rosa Cuervu de l’Asociación Aladanza. Prestes: 15  por taller.  Edá: 6  a 9 años. Los talleres son de baldre. P’apuntara na biblioteca de cada centru o per whatsapp nesti númberu: 634 821 613. Ye obligatoriu l’usu de mázcara y cumplir con toles normes de seguridá indicaes pol personal. Toes sedrán de 18.00 a 19.30 h.

Taller de música y  baille. Col ritmu nel cuerpu

La voz, esquíteslos, los pies y dalgún oxetu non musical van sirvinos pa movenos con ritmu.

22 d’abril, vienres. Los Canapés
29 d’abril, vienres. La Xungarosa / El barriu de La Lluz

Taller de manualidaes.  Bisarmes marines

Vamos Conocer y fadremos  dalgún  monstruu marín pa llevalu pa casa.

13 de mayu, vienres. La Xungarosa / El barriu de La Lluz
20 de mayu, vienres. La Carriona
27 de mayu, vienres. Los Canapés

Tamién te podria gustar