Portada Conceyos Avilés prepárase para la so segunda invasión zombie

Avilés prepárase para la so segunda invasión zombie

by redacción asturnews

Avilés prepárase para la so segunda invasión zombie, Survival Zombie, que va llegar a les cais de la ciudá’l 27 d’ochobre, de 23 hores del sábadu a 6 de la madrugada del domingu, con un real game pernomáu ente la mocedá.

Un real game que n’España y Llatinoamérica yá xugaron más de 100.000 persones. El preciu de les entraes ye de 22 euros. Más de 15 maquilladores y caracterizadores profesionales van tresformar a los y les participantes en zombies o supervivientes. Van Poder participar menores a partir de 10 años en compañía d’una persona adulta. Ente 14 y 17 años van poder asistir pola so cuenta con autorización

La conceyala de Mocedá, Raquel Ruiz, y el coordinador de l’actividá, Carlos García Arranz, presentaron la selmana pasada esti Survival Zombie, un real game qu’entemez gynkana, teatru interactivu y actividá deportiva -similar al “pilla-pilla”- y que va tener llugar n’Avilés el próximu 27 d’ochobre con una duración de 7 hores (dende les 23.00 hasta les 6.00).

Tratase d’un xuegu ensin violencia nel que, amás, ta prohibíu’l consumu d’alcohol. Les cais de la ciudá van vese somorguiaes nun ambiente de película nel que los participantes van ser los protagonistes. L’actividá va desenvolver en convivencia cola ciudadanía que nun participe nél, anque los zombies solo van interactuar coles persones que formen parte del xuegu. L’eventu va ser entamáu por World Real Games (WRG) en collaboración cola área de Mocedá del Conceyu d’Avilés.

Ye un xuegu nel que la estratexa y la cooperación son bien importantes y nel que s’acaba conociendo a persones de grupos distintos Quien yá participaren na anterior Survival Zombie van tener un pocu más difícil”. El guión d’esti xuegu, con que la so duración ye de siete hores ta preparáu y ye secretu. Tan solo sábese que xuna muyer va llegar a Avilés buscando a la so fía, de la que se dixebró tres un ataque zombie. Na ciudá atopar a los pocos supervivientes qu’aguanten ellí. Anque hai daqué raru… Los zombies nun-yos ataquen. ¿Qué secretu escuenden?

Tou va empezar a desvelase a les 23:00 h y va rematar a les 6:00 h. Survival Zombie ye xuna aventura na que’l xugador ye’l protagonista d’una película, poro, la organización busca’l máximu realismu: nun se trata solo de que te pille’l zombie, tien que tirate al suelu, comete y devolvete un pocu de sangre”.

Como en tolos eventos d’esti tipu puede participase como xugador superviviente o como zombie (maquilláu en casa o pola organización). Cuantos más xugadores sumar a esta esperiencia, les escenes inicial y final van ser más espectaculares y el xuegu va cuntar con más actores.

La edá mínima pa participar nel eventu ye de 10 años, anque los menores de 14 años tendrán de tar acompañaos en tou momentu por una persona mayor d’edá, amás de cuntar con una autorización – puede descargase en www.survivalzombie.es o nel mesmu check-in-. Pela so parte, los participantes de 14 a 17 años tendrán de presentar una autorización roblada pol so padre, madre o tutor pa tomar parte nel xuegu.

La inscripción puede realizase al traviés de la mesma páxina web del eventu, www.survivalzombie.es, a un preciu de 22 euros.

Word Real Games cuenta con 5 años d’esperiencia nesti tipu d’eventos, onde los supervivientes afayen un nuevu tipu de diversión, adictiva y totalmente lúdica. Amás del fuximientu mental que se provoca nel xugador, se promueve l’exerciciu y la collaboración participativa.

En total, más de 100.000 persones esfrutaron del xuegu de supervivencia Survival Zombie por tola xeografía española, con una puesta n’escena espectacular” que va convertir Avilés nuna película de mieu.

Más información en www.survivalzombie.es o en www.worldrealgames.com

Tamién te podria gustar