Portada Conceyos Avilés llidera la rede temática “Modelos de trabayu cooperativu”

Avilés llidera la rede temática “Modelos de trabayu cooperativu”

by redacción asturnews

Avilés llidera la rede temática “Modelos de Trabayu Cooperativu: re-acción d’una ciudá educadora”, na Rede Estatal de Ciudaes Educadores (RECE), que tuvo esta selmana pasada la so primer sesión de trabayu. Una xunta telemática que presidió la conceyala d’Educación, Nuria Delmiro, nel Edificiu Fueru, cola participación de personal técnico del Serviciu.

Tratase d’un proyectu integráu por 23 ciudaes, nel qu’Avilés, que se xuntó a la Rede de Ciudaes Educadores nel añu 2000, va tresmitir la so esperiencia nes metodoloxíes de trabayu cooperativu, que llograron consolidar un nuevu modelu de relación ente l’Alministración, les instituciones, los recursos y entidaes de la ciudá.

Acompañen a Avilés, A Coruña, Algete, Chiclana de la Frontera, Dos Hermanes, L’Hospitalet de Llobregat, Lloret de Mar, Medina del Campu, Mislata, Palma, Paterna, Peligros, Quart de Poblet, Rivas Vaciamadrid, Sagunto, Sant Cugat del Samartín de Vallés, Sant Feliu de Llobregat, San Joan D’Alacant, Sant Just Desvern, Santa Perpetua de Mogada, Sevilla y Tarragona.

Na xunta punxéronse de mancomún les estratexes y metodoloxíes a siguir nel desenvolvimientu d’esta rede, que cunta col sofitu de la Universidá d’Uviéu al traviés de la participación del director del Departamentu de Ciencies de la Educación.

Los oxetivos xenerales del proyectu son, per un sitiu, analizar la responsabilidá de los Conceyos Educadores nel impulsu d’espacios cooperativos permanentes de trabayu; por otru, fomentar l’impulsu d’espacios de trabayu cooperativu como estratexes de construcción y afitamientu d’una Ciudá Educadora, y finalmente, fortalecer la cooperación como base na construcción de la ciudá.

Tocantes a los oxetivos específicos del programa, son:

  • Recoyer información  alrodiu d’esperiencies de trabayu cooperativu impulsaes dende l’ámbitu municipal
  • Analizar dificultaes pal afitamientu y permanencia d’estos espacios
  • Valorar oportunidaes que deriven d’esti modelu de trabayu na construcción d’una Ciudá Educador
  • Fortalecer la investigación y la formación n’espaciu de trabayu cooperativu
  • Diseñar estratexes que promuevan el trabayu cooperativu na estructura de trabayu municipal
  • Xenerar espaciu y estratexes de relación ente Conceyos que dexen l’intercambiu d’estes esperiencies y el sofitu nel impulsu de les mesmes
  • Reforzar los principiu d’una metodoloxía cooperativa

Esperiencia d’Avilés

Dende la esperiencia cooperativa, la participación y el trabayu en rede, Avilés dotóse d’estructures coles qu’encetar acciones y proyectos que dexen la participación de les entidaes y la ciudadanía, la coordinación y toma de decisiones n’actuaciones empobinaes a l’atención a distintos colectivos en riesgu, y a sectores específicos de población.

Esta conciencia de corresponsabilidá cristalizó nun sistema de relación de trabayu que se sofita na prevención de situaciones adverses, l’aprendizaxe cooperativu y el sofitu mutuu en pro d’una ciudá atopadiza, integradora y equitativa, de la que son frutu los Conseyos de Participación Ciudadana (2004), el Grupu Local d’Inmigración (2008), el Grupu de AMPAS (2015) y el Grupu de Bonos Tratos (2016).

Desque forma parte de RECE, Avilés lideró les redes temátiques “Acompañamientu a families na Construcción de Ciudaes Educadores” (2016-2018), xuntu al Conceyu de Parets del Samartín de Vallés, y “Ciudaes atentes: educando nos bonos tratos” (2018-2020).

Les Redes Temátiques son espacios de reflexón, intercambiu d’información, aprendizaxe y trabayu ente distintes ciudaes, que tienen como oxetivu poner a disposición de tolos Conceyos que conformen la Rede documentos prácticos, sobre distintos temes, que consoliden ya impulsen los valores d’una Ciudá Educadora.

Tamién te podria gustar