Portada Conceyos Avilés lleva les sos actividaes a les redes con cosadielles y xuegos online

Avilés lleva les sos actividaes a les redes con cosadielles y xuegos online

by redacción asturnews

Los mozos y moces del proyectu d’ociu alternativu y tiempu llibre ‘Güei sálese’ nun tán pol llabor de que la pandemia del Covid torgue les sos actividaes y escurrieron la forma de caltenese activos les fines de selmana, convidando a participar a los mozu que lu deseyen. Pa eso recurrieron a les redes sociales al traviés de les cualos espleguen xuegos online onde hai qu’apinar l’inxeniu y la diversión ta garantizada.

Para esta fin de selmana, vienres 27 y sábadu 28, prepararon ‘L’ENIGMA’, una actividá online que consiste nun xuegu de acertijos para xugar de manera individual o grupal al traviés de los dispositivos móviles. Col planteamientu “Un home emburria’l so coche. Detener al llegar a un hotel y nesi momentu sabe que ta en bancarrota. ¿Por qué?”, toca rompese la cabeza y dar cola solución al retu.

La rede d’espardimientuvdesendolviose al traviés de la so cuenta de Instagram hoysesaleporaviles. Vía whatsapp 684 64 31 17  o’l corréu electrónicu hoysesaleporavilesgmail.com, facilitó a los y les xugadores el documentu en formatu pdf nel qu’atoparon les cosadielles y un documentu distintu coles respuestes para comprobar si atinaron o non.

Tamién te podria gustar