Avilés celebra les sos V Xornaes pa un Consumu Responsable

Avilés celebra les sos V Xornaes pa un Consumu Responsable
12 marzu 12:01 2018 Imprimir

Avilés celebra les sos V Xornaes pa un Consumu Responsable dende esti llunes 12 al vienres 16 de marzu, con motivu del Día Mundial de los Derechos del Consumidor.

El Centru de Servicios Universitarios va acoyer charres de persones espertes en distintes materies d’interés palos consumidores. El taller infantil “Llaboratoriu d’alimentos” va tener llugar el vienres 16 na Factoría Cultural Avilés va celebrar demientres esta selmana les sos V Xornaes para un Consumu Responsable, coincidiendo col Día Mundial de los Derechos del Consumidor, que se celebra en tol planeta’l xueves 15 de marzu.

Como cada añu, la Conceyalía de Consumu, al traviés de la Oficina Municipal d’Información al Consumidor (OMIC), entama estes xornaes coles mires de sopelexar sobro distintes cuestiones d’interés pa les persones consumidores. Les actividaes van tener ente’l 12 y el 15 marzu nel Centru de Servicios Universitarios, sumándose nesta ocasión como see la Factoría Cultural, que va acoyer el vienres 16 un taller infantil sobro alimentación.

La primera de les actividaes va ser la xornada informativa pa profesionales titulada “Consumu, comerciu, espectáculos públicos y actividaes recreatives” que va Tener llugar esti llunes 12 de 9 a 11 hores, cola participación tanto de Carlota Amo, responsable de Programes de Consumu del Conceyu d’Avilés; como de Daniel Carreño Oteru, subinspector  de la Policía Local d’Avilés. Carlota Amo va informar a los asistentes sobro cuestiones relatives a les fueyes de reclamaciones, a los procedimientos de mediación y al arbitraxe de consumu. Pela so parte, Daniel Carreño va dar a conocer el llabor de la Policía Local como mediadora ya informadora en casos de conflictu en materia de consumu, según sobro l’exerciciu del derechu d’almisión y sobro los horarios nel sector de la hostelería.

El martes 13 de marzu, el responsable de l’Área de Proyectos de la Fundación Asturiana de la Enerxía (FAEN), Rafael Cuervo García, va impartir la charra “Enerxíes anovables nos llares”. La conferencia va tratar sobro la implantación d’esti tipu d’enerxíes nos llares, según sobro les sos ventayes, indicadores d’eficiencia y los medios de los que dispon el ciudadanu p’acoyese a elles. Va Tener llugar a partir de les 18 hores.

La responsable del Centru de Formación de Consumu de Siero, Celia Martínez Menéndez, va informar el miércoles 14, dende les 18 hores, sobro les novedaes relatives al etiquetáu nutricional y a los nuevos pictogrames de peligru. Va Incidir na importancia de saber interpretar correchamente esta información presente nos productos, encetando los cambeos introducíos nel etiquetáu d’alimentos dende 2014 hasta l’actualidá, y sopelexando sobro los nuevos iconos presentes nos productos peligrosos.

A lo último, el vienres 15, a partir de les 18 hores, l’abogáu Claudio Alvargonzález Terrero va impartir la charra “Presupuestu, orde de trabayu y factura nos contratos de consumu”. Va Informar a los asistentes sobro los requisitos formales de dichos documentos, según sobro dellos aspeutos a tener en cuenta mientres el procesu de contratación, como’l pidimientu d’un presupuestu previu, el resguardu de depósitu o la xustificación del pagu por aciu factura o recibu.

El broche a les V Xornaes pa un Consumu Responsable n’Avilés va ponelu’l taller infantil “Llaboratoriu d’alimentos”, que va tener llugar el vienres 16, de 18 a 19:30 hores, na Factoría Cultural. Ta dirixíu a menores d’ente 5 y 12 años, ye totalmente gratuitu y abiertu hasta cubrir el cupu máximu de 20 participantes. Al traviés d’una sesión práctica, los neños y neñes van realizar distintos esperimentos empobinaos a determinar la calidá y composición de munchos de los alimentos de consumu habitual. Van Xugar a afayar los componentes ocultos nellos y van buscar alternatives naturales y saludables a los aditivos artificiales.

Ver Programa

  Categories: