Portada Sociedá Avilés, Cangas, Mieres y L.lena ufren a los comercios bolses de papel recicláu con una conseña en llingua asturiana

Avilés, Cangas, Mieres y L.lena ufren a los comercios bolses de papel recicláu con una conseña en llingua asturiana

by asturnet

Los Conceyos d’Avilés, Cangas, Mieres y L.lena, van repartir pelos comercios bolses de papel recicláu cola conseña: “¿Tú qué faes pa cuidar el mundu? Reduz, reutiliza, recicla”, nuna iniciativa a la gueta la concienciación col mediu ambiente. Trátase de sostituir dafechu les bolses de plásticu poles que se tán distribuyendo.

La campaña presentáronla esti día les conceyales mierenses de Cultura, Diana González, y Comerciu, Montserrat González, dientro la campaña de promoción del usu del asturianu 2008-2009 y afitaron enfotase “al traviés de la llingua asturiana, en tresmitir un mensaxe de concienciación sobre’l cuidáu del mediu ambiente, potenciando l’emplegu de bolses de papel recicláu”.

El proyeutu púnxolu en marcha la Conceyalía de Cultura, al traviés del Serviciu de Normalización Llingüística de Mieres, y de la Conceyalía de Comerciu, y va desendolcase en collaboración colos servicios de normalizacion dAvilés, Cangas del Narcea y L.lena.

La campaña se realiza al traviés del repartu de baldre, nos comercios del conceyu, de bolses de papel recicláu impreses con tinta ecolóxica.

Tamién te podria gustar