Portada Fiestes Avilés apuesta por conciertos de consumu masivu pa San Agustín, con Lolita y David Bustamante

Avilés apuesta por conciertos de consumu masivu pa San Agustín, con Lolita y David Bustamante

by asturnet

Avilés enfótase n’artistes de popularidá. La intérprete de copla y canción llixero Lolita y el cantante cántabru David Bustamante, catapultáu a la fama tres de la so participación nel programa televisivu ‘Operación Triunfo’, protagonizarán los dos conciertos centrales de les fiestes de San Agustín, que van desendolcase na última selmana d’agostu y qu’inclúin teatru, un concursu de ganao y una nueva edición de la Fiesta de la Cerveza.

El contrapuntu a los recitales de Bustamante -el 26 d’agostu- y Lolita -sábadu 28- pondránlu les bandes llocales AC Soul, Madera Rock y Brecha, que van ufrir un conciertu el miércoles 24 d’agostu nel estadiu municipal Román Suárez Puerta con entrada gratuita.

Esi mesmu día abriráse el X Certame de la Cerveza, que va allugase hasta’l sábadu 28 na plaza de los Hermanos Orbón, y previamente cellebraráse’l campeonatu asturianu de vaca frisona -pabellón de La Madalena, vienres 20-, que se completará con un mercáu de ganao ente los díes 25 y 28 d’agostu.

L’Ayuntamientu d’Avilés, qu’afronta les fiestes de San Agustín con un recorte económicu qu’alluga el presupuestu global de la folixa en poco más de 200.000 euros, integra amás nel programa festivu el XXIV Festival Internacional de Música y Dancia, que se cellebra dende güei hasta’l domingu; unes xornaes teatrales que pesllarán Els Joglars el 3 y 4 de setiembre; y un espaciu dedicáu a los xuegos pa neños, allugáu n’El Quirinal na última selmana d’agostu.

Tamién te podria gustar