Portada Sociedá Avilés acueye unes xornaes de solidaridá col pueblu saharaui

Avilés acueye unes xornaes de solidaridá col pueblu saharaui

by asturnet

La Casa de Cultura d’Avilés va ser los prósimos díes 16 y 17 d’avientu sé d’unes Xornaes de Solidaridá col Pueblu Saharaui qu’organiza l’Axencia Asturiana de Cooperación y que van cuntar cola presencia de varios miembros del gobiernu del Frente Polisariu. La cooperación cola República Árabe Saharaui Democrática, la situación de los derechos humanos nos territorios ocupaos o el cumplimientu de los alcuerdos internacionales son dellos de los temes que van tratase nestes xornaes.

Otru de los asuntos que van centrar los conteníos de les Xornaes de Solidaridá col Pueblu Saharaui ye la espulsión al desiertu d’inmigranes subsaharianos poles autoridaes de Marruecos sobre la que se va proyectar un documental el prósimu sábadu 17.

Nes xornaes participen por parte del gobiernu del Principáu el conseyeru de Xusticia y Esteriores, Francisco Javier García Valledor, asina como’l responsable de l’Axencia Asturiana de Cooperación, Rafael Palacios. Como invitaos de la República Ärabe Saharaui Democrátiva van participar Mohamed Sidati, ministru pa Europa, Hamada Selma, ministru de Xusticia, Brahim Gali, Delegáu del Frente Polisariu pal Estáu español, y representantes d’asociaciones de familiares de víctimes de la represión marroquí sobre los terriotios ocupaos.

Les xornaes inaugúrense esti viernes 16 a les 19.00 hores nel salón d’actos de la Casa de Cultura d’Avilés.

Tamién te podria gustar