Portada Conceyos Avilés acueye l’alcuentru internacional sobro incidencia política y participación xuvenil “Global Youth Advocacy”

Avilés acueye l’alcuentru internacional sobro incidencia política y participación xuvenil “Global Youth Advocacy”

by redacción asturnews

Ente esti miércoles 12 y el 20 d’avientu col Edificiu Fueru como allugamientu principal, Avilés acueye l’alcuentru internacional sobro incidencia política y participación xuvenil “Global Youth Advocacy” que va cuntar con participantes de Rumania, Italia, Ecuador, Colombia y España.

 

A partir d’esti miércoles 12 y hasta el 20 d’avientu Avilés va acoyer l’alcuentru internacional sobro participación xuvenil ya incidencia política “Global Youth Advocacy”. Van Participar 16 mozos d’Italia y Rumania y un grupu de 14 mozos d’Avilés pertenecientes al Grupu de Participación Xuvenil. Estos mozos europeos van llevar a cabu un procesu de facilitación ente iguales que va rematar nuna primer campaña d’incidencia política na ciudá.

La mocedá prticipante nesti alcuentru va cavilgar sobro qué aspeutos de la realidá que los arrodia deseyaríen camudar, van escoyer unu y van diseñar una campaña d’incidencia política que se va llevar a cabu en 2019  Al alcuentru van asistir tamién responsables de tomar de decisiones de los países europeos participantes, ente quien s’atopa la concejala de Mocedá, Raquel Ruiz, y tamién coordinadores d’organizaciones de Llatinoamérica, procedentes d’Ecuador y Colombia, con muncha esperiencia na incidencia política y la participación comuñal. A Raquel Ruiz van xunise:

Licia Tassinari, responsable de la área de servicios sociales, educación y polítiques xuveniles de la ciudá de San Donato Milanese.
José Alonso Escuernacabres, director xeneral de la organización Techu Ecuador
Karen Dennise A. Uquillas, directora xeneral de voluntariáu de la organización Techu Ecuador
Leonardo Párraga, director executivu de la fundación BogoART.

Los asistentes estranxeros van tener la oportunidá de conocer les polítiques y estructures de participación social coles que cunta’l Conceyu d’Avilés, tanto en -y ámbitu vecinal como xuvenil y d’infancia, según otros exemplos de participación social de la comunidá. Va Ser tamién ocasión de compartir retos y bones práctiques ente los y les responsables políticos y de tomes de decisiones.

Mientres l’alcuentru, los mozos van empezar analizando la realidá que los arrodia, van cavilgar sobro qué aspeutos-yos gustaría camudar y van decidir en cuál d’ellos se focalizarán. Darréu van planiar una campaña d’incidencia política que se va llevar a cabu en 2019 en cada unu de los países participantes. N’Avilés va implementar mientres la primer metá del próximu añu.

Amás de la planificación de la campaña, los participantes van realizar visites a organizaciones avilesines que se dediquen a temes de Mocedá, van conocer el Conseyu Municipal d’Infancia y Adolescencia, van visitar el cascu antiguu d’Avilés -en que’l so conocencia van afondar al traviés d’una Yincana- y van visitar otros llugares d’Asturies.

El vienres 14, a les 20 hores,  va tener llugar n’El Patiu de Mocedá (Edificiu Fueru) una Nueche Intercultural abierta a tol públicu nuevu que deseye participar. Nella va poder tastiase la gastronomía de los países participantes nel alcuentru.

Esti alcuentru internacional forma parte de les acciones diseñaes nel marcu del nuevu proyectu de participación xuvenil del Conceyu d’Avilés, que coordina la entidá “Ye too Ponese” y que tien como oxetivu favorecer una reflexón colectiva de la mocedá sobro Avilés, basada na so realidá y na de la redolada en que viven.

Con esti proyectu, el Serviciu de Mocedá, representáu pola responsable municipal Raquel Ruiz, da respuesta a la Carta Europea de la Participación Xuvenil Rexonal y Local y a la nueva estratexa Europea de Mocedá na que s’establez la necesidá d’implicación del colectivu nuevu na vida democrática de les comunidaes locales, non yá reconociéndo-yos el derechu sinón tamién poniendo a la so disposición los medios, los espacios, el sofitu y l’oportunidá de participar como moces na so redolada.

Tamién te podria gustar