Portada Conceyos #AulasAEscenaEnCasa vuelve dar voz a adolescentes con ‘La edá de la roxura’

#AulasAEscenaEnCasa vuelve dar voz a adolescentes con ‘La edá de la roxura’

by redacción asturnews

Dientro de la programación de #TeatroAvilésEnCasa pal confinamientu, esti domingu a partir de les 10 hores nes canales y redes sociales del Teatru #Palacio Valdés, dirixida a alumnos de 3º y 4º d’ESO y Bachiller, #AulasAEscenaEnCasa vuelve dar voz a adolescentes cola emisión de ‘La edá de la roxura’.

Dende ayeri domingu 10 de mayu al traviés de les redes sociales del Teatru Palaciu Valdés emitiráse la obra de teatru ‘La edá de la roxura’ dientro del ciclu #AulasAEscenaEnCasa. Representarase en marzu de 2018 nel teatru avilesín dirixida a alumnos de 3º y 4º d’ESO y 1º y 2º de Bachilleratu. La obra va tar disponible a partir de les 10:00 hores nes RRSS del Teatru: Facebook (@teatropalaciovaldes) y Instagram (@teatropvaldes).

Tratase de la versión teatral de la novela homónima escrita por Fernando J López dirixida por José Luis Arellano. Fernando J López foi finalista al Premiu Nadal 2010 con ‘La edá de la roxura’. La hestoria de Marcos ye la hestoria de toos esos adolescentes que se sintieron distintos nuna sociedá intolerante. Xuna novela p’adultos y nuevos con una fuerza dramático enorme que fai gustante’l ser llevada a escena. Ta interpretada polos actores Javier Ariano, Alejandro Chaparro, Jesús Lavi, Rosa Martí, Laura Montesinos, María Romero, Álex Villazán y Jorge Yumar

La producción cuerre al cargu de La Nueva, compañía que tamién  representó ‘Playoff’ apocayá emitida nesti ciclu de #AulasAEscenaEnCasa. Fernando J. López escribió xuna nueva versión de ‘La edá de la roxura’, onde ufierta xuna mirada radicalmente nueva con al respective de la novela orixinal: xuna función na que los adolescentes son los únicos protagonistes y que naz como un cantar a la diferencia y a la busca llibre y valiente- de la nuesa identidá.

Los personaxes adolescentes d’esta novela, finalista al Premiu Nadal 2010, tomen la voz nesta semeya realista y, al empar, poéticu de tola so xeneración. El supuestu asesinatu cometíu por Marcos, un estudiante de Bachilleratu, constitúi’l puntu de partida d’una investigación que nos dexa enfusanos, al traviés de los sos amigos y compañeros de clase, nos sos mieos, suaños y moliciones.

Tamién te podria gustar