Portada Mundu Atopen sacerdotises cristianes nuna capiya del sieglu IV

Atopen sacerdotises cristianes nuna capiya del sieglu IV

by asturnet

El Vaticanu presentó unos frescos apocayá restauraos nes catacumbes de Priscila, conocíes por allugar la imaxe más antigua de la Virxe col Neñu. Los frescos del sieglu IV, podríen según dalgunos amosar sacerdotises na Ilesia cristiana, colo qu’abren otra vuelta una polémica que nun tenía prebes materiales históricamente falando, qu’agora paecen xurdir d’esta capiya griega.

El cardenal Gianfranco Ravasi, ministru de Cultura del Vaticanu, presidió la inauguración del ‘Cubículo de Lázaro’, una pequena cámara funeraria con imaxes del sieglu IV d’escenes bíbliques, de los apóstoles Pedro y Pablo, y unu de los primeros romanos soterraos ellí en nichos a lo llargo de la paré, como yera común na antigüedá.

Lo más interesante ye que la catacumba cunta con dos escenes nes que, según defensores de la ordenación sacerdotal de muyeres, apaecen sacerdotises. Una, na capiya griega en tonos ocres, qu’amuesa a un grupu de muyeres que celebren una llacuada, que se supon que ye la eucaristía. Otru frescu, nuna cámara funeraria ricamente decorada, representa a una muyer vistida con una túnica, similar a una sotana, coles manos na posición usada polos sacerdotes pal cultu públicu.

Tamién te podria gustar