Portada Sociedá Atopen la ciudá de Qalatga Darband, fundada por Alejandro Magno

Atopen la ciudá de Qalatga Darband, fundada por Alejandro Magno

by redacción asturnews

L’antigua ciudá de Qalatga Darband, que supuestamente foi fundada por Alejandro Magno (356-323 a.C.), foi afayada dempués de tar perdida nel Kurdistán iraquín mientres más de 2.000 años. L’allugamientu, qu’apodera un ríu na provincia de Sulaimaniya, amuesa les buelgues d’un antiguu asentamientu fortificáu.

Los investigadores creen que l’asentamientu llevantóse dempués de qu’Alejandro Magno colara tres de la batalla contra’l rei persa Darius III en Mesopotamia. Qalatga Darband -qu’en curdu significa daqué y castiellu del pasu de monte- podría ser la casa de los comerciantes de vinu palos soldaos y los mercaderes que percorríen la ruta de la victoria.

”Ye tempranu, pero pensamos que sería una ciudá zaragatera nuna carretera que diba d’Iraq a Irán”, dixo a The Times l’arqueólogu John MacGinnis, del Muséu Británicu. MacGinnis y el so equipu tán trabayando n’Iraq, preparando investigadores locales para identificar y rescatar ayalgues arqueolóxiques amenaciaos pola guerra.

L’allugamientu de Qalatga Darband empezó a afayase gracies al espionaxe. Una fotografía tomada con un satélite de los Estaos Xuníos na década de 1960 foi’l puntu de partida. La operación formaba parte del programa Corona y terminó siendo desclasificada na década de 1990, lo qu’ayudó a los investigadores a identificar la contorna d’unos restos sospechosos.

Tamién te podria gustar