Portada Lliteratura Asturtoons presenta les sos novedaes editoriales en Blimea

Asturtoons presenta les sos novedaes editoriales en Blimea

by asturnet

Esti xueves 22 de mayu a les 18:30 h. la Casona del Bravial de Blimea acueye la presentación de les últimes novedaes de la editorial Asturtoons, los títulos “Una mascota pa Carola” d’Enrique Carballeira, “El misteriu del Vassilius Destounis” de Jorge Fernández” y “El misteriu de les histories que s’escribíen soles” de Xavier Frías Conde. Nel actu de presentación van participar los escritores Enrique Carballeira y Jorge Fernández, que van tar acompañaos pola conceyal de Cultura de Samartín del Rei Aurelio, Gema Suárez Torre, y por Hugo Cortina, el responsable de la Oficina de Normalización Llingüística.

Carballeira, periodista, ilustrador y escritor de L’Infiestu ye autor d’otros llibros infantiles como “El cuélebre y el principín medranosu” o “El día de los charcos”, ente otros munchos. Pela so parte, Jorge Fernández ye maestru y pedagogu, autor de narrativa curtia, testos teatrales y lliteratura infantil, con títulos como “El lladrón de galletes” o “Einstein y la relatividá”, ente otros.

Con esti actu ponse el ramu a la esposición “Asturtoons y les Lletres Asturianes”, que pudo visitase nesti centru cultural dende’l pasáu 5 de mayu, y na que se fai un repasu del llabor d’esta empresa dedicada a la lliteratura infantil asturiana que ta a puntu de cumplir 10 años. Alredor d’esta esposición tamién se llevaron a cabu actividaes con varios centros escolares del conceyu, onde los escolinos pudieron charrar colos autores sobre estos nuevos libros.

Tamién te podria gustar