Portada Cine Asturnews ufre semeyes del Festival de Cine Asturianu 2011

Asturnews ufre semeyes del Festival de Cine Asturianu 2011

by asturnet

Asturnews ufre una galería de semeyes de los actos del Festival de Cine Asturianu, celebráu esta selmana en Madrid. Los curtiumetraxes Días perdidos, de Senén Fernández y Puntu, d’Eva Gallego resultaron ser les obres premiaes nes categoríes de Meyor Curtiumetraxe en castiellán y n’asturianu respectivamente.

La entrega de premios tuvo llugar el llunes 9 de mayu nel Atenéu de Madrid, llugar onde nació’l Festival de Cine Asturianu un 27 d’abril del 2005 pa celebrar el Centenariu del cine asturianu. Como meyor película premióse a L’horror de la dama del llagu, del avilesín Diego Váquez. Como meyores actores recibieron los premios Jesús Pardo, por Días perdidos y Almudena gallego por Anorexia. La productora Hi-Video recibió’l Premiu al Meyor Documental pol trabayu tituláu “Concejo de Tineo naturaleza a la carta” qu’entregó Gil Parrondo.

El guionista y cineasta asturianu Florentino Soria (Xixón, 1917) entregó los premios al meyor curtiumetraxe en castiellanu y a la meyor película mentantu Gil Parrondo entregó los premios al meyor documental y curtiu n’asturianu. Los premios a los actores entrególos la directora y guionista Rocío García. Los xuraos nesta edición fueron los realizadores Teresa Marcos, Iñkli Ibisate y Ángeles Muñiz, premiaos y participantes n’anteriores ediciones del Festival. El Festival nesta edición rindió un homenaxe a los guionistes asturianos en concreto al gran Carlos Blanco (Xixón, 1917), onde se faló de les dificultaes y situación de los guionistes na industria del cine, repasando la trayectoria vital y cinematográfica de dos grandes guionistes asturianos como’l xixonés Florentino Soria, que cuntó y repasó tola so trayectoria nel mundu del cine yá qu’amás de guionista y profesor de la escuela oficial de Cine foi presidente de la Filmoteca Española y de Raimundo García, director amás de dos películes, que llueu d’emponderar mui positivamente’l llibru de Xaviel Vilareyo presentáu faló de la relación a vegaes difícil de los guionistes y los directores según la so propia esperiencia.

El Festival presentó en Madrid el llibru “Historia del cine asturianu” de Xaviel Vilareyo que tuvo mui bona acoyida. A la Gala d’Entrega de Premios asistieron los nominaos y otres personalidaes del mundu del cine y la televisión como los yá citaos Florentino Soria, Gil Parrondo, Raimundo García, María Casal, Lola López, Javier Longas, Rocío García, Miguel Losada y Alfonso Suárez.

Galería de semeyes del Festival

Tamién te podria gustar