Asturnews ufre semeyes del Festival de Cine Asturianu 2011

19 mayu 08:44 2011 Imprimir

Asturnews ufre una galería de semeyes de los actos del Festival de Cine Asturianu, celebráu esta selmana en Madrid. Los curtiumetraxes Días perdidos, de Senén Fernández y Puntu, d’Eva Gallego resultaron ser les obres premiaes nes categoríes de Meyor Curtiumetraxe en castiellán y n’asturianu respectivamente.

La entrega de premios tuvo llugar el llunes 9 de mayu nel Atenéu de Madrid, llugar onde nació’l Festival de Cine Asturianu un 27 d’abril del 2005 pa celebrar el Centenariu del cine asturianu. Como meyor película premióse a L’horror de la dama del llagu, del avilesín Diego Váquez. Como meyores actores recibieron los premios Jesús Pardo, por Días perdidos y Almudena gallego por Anorexia. La productora Hi-Video recibió’l Premiu al Meyor Documental pol trabayu tituláu “Concejo de Tineo naturaleza a la carta” qu’entregó Gil Parrondo.

El guionista y cineasta asturianu Florentino Soria (Xixón, 1917) entregó los premios al meyor curtiumetraxe en castiellanu y a la meyor película mentantu Gil Parrondo entregó los premios al meyor documental y curtiu n’asturianu. Los premios a los actores entrególos la directora y guionista Rocío García. Los xuraos nesta edición fueron los realizadores Teresa Marcos, Iñkli Ibisate y Ángeles Muñiz, premiaos y participantes n’anteriores ediciones del Festival. El Festival nesta edición rindió un homenaxe a los guionistes asturianos en concreto al gran Carlos Blanco (Xixón, 1917), onde se faló de les dificultaes y situación de los guionistes na industria del cine, repasando la trayectoria vital y cinematográfica de dos grandes guionistes asturianos como’l xixonés Florentino Soria, que cuntó y repasó tola so trayectoria nel mundu del cine yá qu’amás de guionista y profesor de la escuela oficial de Cine foi presidente de la Filmoteca Española y de Raimundo García, director amás de dos películes, que llueu d’emponderar mui positivamente’l llibru de Xaviel Vilareyo presentáu faló de la relación a vegaes difícil de los guionistes y los directores según la so propia esperiencia.

El Festival presentó en Madrid el llibru “Historia del cine asturianu” de Xaviel Vilareyo que tuvo mui bona acoyida. A la Gala d’Entrega de Premios asistieron los nominaos y otres personalidaes del mundu del cine y la televisión como los yá citaos Florentino Soria, Gil Parrondo, Raimundo García, María Casal, Lola López, Javier Longas, Rocío García, Miguel Losada y Alfonso Suárez.

Galería de semeyes del Festival

  Article "tagged" as:
  Categories:
Loading Facebook Comments ...