Portada Comunicación Asturnews rexistra 275.000 accesos nel so primer mes na rede

Asturnews rexistra 275.000 accesos nel so primer mes na rede

by asturnet

Asturnews cellebra el so primer mes de vida como diariu cultural asturianu con 275.000 accesos rexistraos a la so páxina web, mientres que les estadístiques cifren en 25.000 les visites recibíes dende la so salida a Internet, el pasáu 19 d’abril. Nes sos primeres cuatro selmanes, Asturnews suscitó l’interés de llectores de 30 países d’Europa, Asia y América.

La estadística que mide l’audiencia y difusión de páxines web estrema ente accesos -entraes a la páxina, lo qu’inclúi por exemplu la llectura de los titulares de portada- y visites, conceptu que define l’usu más o menos continuáu de la páxina por parte d’un llector o llectora que, darréu accede a la web, navega polos sos conteníos calcando nel desarrollu d’una noticia, na axenda de servicios o en cualquier otra sección.

Acordies con estes definiciones, Asturnews rexistró 275.000 accesos y 25.000 visites de llectores ente’l 19 d’abril y la medianueche del 19 de mayu.

Por países, el diariu cultural asturianu suscitó l’interés de llectores de 30 países d’Europa, América y Asia, ente ellos Israel, Finlandia, Canadá y estaos de fala castellana como Arxentina, México, Venezuela, Honduras y Colombia.

Tamién te podria gustar