Portada Sociedá Asturnews da nome al periódicu ‘oficial’ del Simulador Políticu del País Astur

Asturnews da nome al periódicu ‘oficial’ del Simulador Políticu del País Astur

by asturnet

Un grupu d’estudiantes de Ciencies Polítiques son los autores y principales participantes del primer Simulador Políticu del País Astur, un xuegu nel que caún de los intervinientes asemeya militar en partíos nacionalistes d’Asturies, Lleón, Extremadura o Miranda do Douro y nel que les noticies dales un diariu que lleva’l nome d’Asturnews.

El desenvolvimientu del simulador sofítase na idea de que cada xugador entame como militante de partíos como URAS, AA, IAS o la UPL, y afronten darréu, elleción tres elleción, el retu de construir un país astur prósperu. El xuegu inclúi la redacción d’una constitución, de lleis, de decretos, etc.

El planteamientu inicial del SPPAS escomienza en xineru de 2006: tres un gobiernu provisional Asturlleonés de 4 meses del Presidente Vega, Estremadura y Miranda do Douro, deciden xunise al nuevu País Astur. Agora, falten pocos díes pa les elleciones y pa que los 2.5 millones d’ástures escoyamos el nuesu Conceyu Constituyente. D’esi momentu en delantre los xugadores habrán decidir lo que suceda nel imaxinariu País Astur.

Simulador Políticu del País Astur

Tamién te podria gustar