Asturies y Galicia piden que’l poblamientu específicu de les dos comunidaes se tenga en cuenta na financiación autonómica

31 xineru 00:19 2006 Imprimir

Los gobiernos de Galicia y Asturies coincidieron en reivindicar la dispersión del poblamientu como seña característica d’entrambes comunidaes pa que se tenga en cuenta nel tema de la financiación autonómica. Al rematar el cume ente los executivos de les dos comunidaes los presidentes Touriño y Areces consideren superaes vieyes amarraces a un y otru llau del Eo, y valoren mui positivamente l’alcuentru.

Los dos mandatarios pronunciaron la mesma frase en falando de les conclusiones del cume astur-galaicu: “hai que velar polos reequilibrios territoriales, la cohesión social y la igualdá de los ciudadanos independientemente de ónde vivan”. Nesi sen, los cabezaleros de la Xunta y del Principáu, refervieron que les particularidaes del poblamientu en Galicia y Asturies. cola dispersión como característica, tienen ser teníos en cuenta a la hora de redistribuir los fondos xenerales de la financiación. L’avieyamientu de la población, con delles de les tases más baxes de natalidá del estáu, ye otra especificidá que reivindicaron.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...