Portada Emigración Asturies va tar presente nel desfile del Día de San Patriciu en Nueva York

Asturies va tar presente nel desfile del Día de San Patriciu en Nueva York

by asturnet

Asturies va participar per primer vez oficialmente na celebración del Día de San Patriciu en Nueva York. Una representación de la colonia asturiana na ciudá de los rascacielos y les bandes de gaites de Corvera y Gozón van desfilar pela Quinta Avenida de Manhattan al llau de los miles d’irlandeses que tolos 17 de marzu se xunten pa festeyar el día de la so nación.

L’anunciu oficial de la participación asturiana nel desfile niuyorquín del Patrick’s Day ficiéronla esti martes al meudía el Director de l’Axencia Asturiana d’Emigración, Luis Miguel Fernández Romero y el Director Xeneral de Cultura y Política Llingüistica, Carlos Madera, acompañaos del director de les bandes de gaites de Corvera y Gozón, Bras Rodrigo. La delegación del Principáu va participar en diverses actividaes na so estancia en Nueva York y nes que la colonia asturiana presente na ciudá va tener una presencia destacada. Socios del Centru Asturianu de NYC acompañarán a los gaiteros de Corvera y Gozón na Gran Parada de la Quinta Avenida portando banderes d’Asturies.

El Día de San Patricio celébrase nes principales capitales norteamericanes pero ye’l festeyu de Nueva York, la ciudá con más númberu d’irlandeses y descendientes d’irlandeses, el que algama la mayor espectacularidá. Nesta ocasión, bien sucediendo dende’l San Patricio de 2002, na Gran Parada de la Quinta Avenida habrá una alcordanza d’homenaxe a les víctimes del 11-S, con especial mención a los bomberos y policíes que perdieron la vida nel ataque a les Torres Ximielgues. Estos dos cuerpos del conceyu de Nueva York tienen una participación destacada nel desfile debío a los oríxenes irlandeses de bona parte de los sos miembros. La celebración del prósimu 17 de marzu cumple esti añu la so edición 244 desque en 1762 una unidá militar d’Irlanda destinada nes colonies d’América festeyó la primer vez el so día nacional.

Tamién te podria gustar