Portada Sociedá Asturies nun va tener l’Institutu de la Memoria Democrática Asturiana que pidía IX

Asturies nun va tener l’Institutu de la Memoria Democrática Asturiana que pidía IX

by asturnet

“Lo meyor que se pue facer col periodu 1931-1977 ye sacalu de la política ya unvialu a onde tien que tar, a la hestoria. Lo que habría que facer ye sacalu de la Xunta Xeneral del Principáu y llevalu a la Universidá”. N’estos terminos defendió’l parlamentariu del PP Joaquín Arestegui, la refuga del soi grupu a la creación del institutu de la Memoria Democrática Asturiana que proponía IX-BA-Verdes. El PSOE tamien votó escontra’l proyectu.

Pela so parte, el PSOE en pallabres de la socialista Mercedes Fernández, considera que,anque dende’l so grupu compartense los mesmos oxetivos nesti sen que n’IX, ya hai organismos suficientes nel Principáu p’algamar los fines que persigue el pretendíu institutu como’l Archivu Históricu, los fondos documentales de dalgunes instituciones o la propia Llei de la Memoria Hestórica. “Nun consideramos oportunu crear un nuevu organismu que va duplicar los gastos porque ya se cumplen les funciones pa les que se crearíen”,dixo la diputada.

Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Los Verdes pedía, na voz del so diputáu Jesús Iglesias, la creación del institutu como un instrumentu públicu ya independiente que sirviese pa recuperar y fomentar la memoria de los desapaecíos y represaliaos na dómina que va de 1931 a 1977.

Tamién te podria gustar