Portada Sociedá Asturies desmárcase como la única comunidá que pierde un númberu sensible d’habitantes

Asturies desmárcase como la única comunidá que pierde un númberu sensible d’habitantes

by asturnet

Mil seiscientos habitantes menos, nun añu. Asturies foi la única comunidá autonóma que perdió un númberu reseñable d’habitantes a lo llargo de 2003, con una baxada porcentual del 0,15 de la población nesi periodu y sólo siguida por Galicia, qu’alpenes perdió un 0,003 por cientu de los sos habitantes. El restu d’autonomíes ganaron población, según los datos del padrón oficializaos güei pol Conseyu de Ministros.

Con esos datos al llombu, el Principáu afítase como la comunidá que ve marchar o morrer a un mayor númberu de los sos ciudadanos -tanto en términos absolutos como en cifres relatives- por mor de los efectos sumaos de la baxa natalidá, la nueva emigración y la llegada d’una comunidá emigrante en situación regularizada que nun ye a compensar la perda de pobladores.

El 1 de xineru de 2004, Asturies tenía un total de 1.073.761 persones empadronaes, 1.620 menos qu’en 2003. Sólo otra comunidá perdió población nesi mesmu periodu, Galicia, pero d’una forma alpenes percibible: L’autonomía vecina perdió sólo 109 habitantes sobro una población total de más de 2,7 millones de ciudadanos, lo que representa’l 0,003 por cientu.

Siempre según los datos del padrón que güei declaró oficiales el Conseyu de Ministros, y que cifren la población total del Estáu penriba de los 43 millones de persones, Asturies allúgase como la quinta comunidá autónoma con menor númberu absolutu d’habitantes, sólo per delantre de Cantabria, Baleares, Navarra y La Rioja.

Tamién te podria gustar