Portada Educación Asturies conxela la matrícula de graos y másteres el próximu cursu

Asturies conxela la matrícula de graos y másteres el próximu cursu

by redacción asturnews
Paraninfu de la Universidá d'Uviñeu

El Principáu va conxelar la matrícula universitaria’l próximu cursu, tantu n’estudios de grau como en másteres, y en toles convocatories, lo que supón el desembolsu d’un mínimu d’unos cinco millones pa compensar a la Universidá d’Uviéu pola perda d’ingresos.

L’executivu autonómicu respuende asina a la propuesta que’l ministru d’Universidaes, Manuel Castells, treslladó a les comunidaes autónomes, mientres la xunta de la Conferencia Xeneral de Política Universitaria, na que pidió que los precios públicos asitiar al nivel de 2011 para contribuyir a anidiar los efectos de la crisis de la COVID-19 nes families.

La decisión supón desembolsar de mínimu unos cinco millones pa compensar a la Universidá d’Uviéu pola perda d’ingresos. La midida nun ye nueva, yá que s’aplicó nel presente curso, recuerda’l conseyeru de Ciencia, innovación y Universidaes, Borja Sánchez. El Principáu caltuvo conxelaes les primeres matrícules de grau na Universidá d’Uviéu ente los cursos 2011 y 2018. Nesi últimu añu, aprobóse xuna amenorgamientu d’un 5%. Sobro esa rebaxa, nel presente curso académicu 2019-2020, los precios públicos universitarios baxaron un 25% en primer matrícula y un 10% en segunda, en tolos graos, y tamién un 25% nos estudios de máster.

Sánchez indicó que dende Asturies fadráse tolo necesario dientro de les disponibilidades presupuestaries por que naide quede tras y nengún estudiante quédese fuera de la Universidá por falta de recursos económicos. Nesti sentíu, tamién aboga por una política estatal de beques ambiciosa», que contribuya a desaniciar los efectos económicos de la pandemia en munches families.

Según el conseyeru Asturies yá taría per debaxo del preciu mínimu propuestu y asitiaría les tases per debaxo de les de va ocho años, polo que se solicitó al ministeriu que se compense esti esfuerzu, ente otres coses con una medría de fondos p’ayudes a los estudiantes. Tocantes a los requisitos pa optar a una beca, el ministeriu tamién esplicó que se va amenorgar al aprobáu’l requisitu pa caltener una beca y va suprimise el méritu académicu pa la concesión d’estes ayudes. Amás, va ampliase l’estragal de renta pa incorporar a más families.

Tamién te podria gustar