Portada Educación Asturies apreba PISA diez años depués

Asturies apreba PISA diez años depués

by asturnet

Desque Asturies participa nes pruebes PISA, Asturies consigue algamar y superar la cifra de los 500 puntos nos trés categoríes de midida de competencies: Matemátiques, Ciencies y Llectura, colo que pue dicise qu’apreba l’exame. Los datos de la evaluación internacional realizada a alumnos de 15 años de 65 países de los cinco continentes dexen al Principáu significativamente percima de la media nacional, pero tamién de la media de los países de la Unión Europea.

Asturies llogra los 500 puntos en Matemátiques, pero llega a los 504 en comprensión llectora y pega un sorprendente estirón de 15 puntos, hasta algamar los 517 en competencia de ciencies, asitiándose nesti postreru estremáu en segundu llugar nel ranking nacional, solo por detrás de Castiella y Llión.

Nesta clasificación nacional, por comunidaes, arrenunciaron al estudiu singularizado les comunidaes de Canaries, Castiella La Mancha y Valencia, amás de Ceuta y Melilla. Nun fai falta esplicar el porqué: meyor nun participar que faelo y acabar na cola.

Andalucía, Baleares, Estremadura y Murcia ocupen los postreros puestos (non siempres nesti orde) nos trés categoríes. Pela parte de riba los protagonistes tamién son los mesmos: Navarra, Madrid, Castiella y Llión y Asturies.

Tamién te podria gustar