Portada Lliteratura Astérix va de viaxe a un país que yá nun esiste nel próximu álbum

Astérix va de viaxe a un país que yá nun esiste nel próximu álbum

by redacción asturnews

El guionista Jean-Yves Ferri anunció esta fin de selmana nuna entrevista nel Journal du dimanche que’l próximu 21 d’ochobre va apaecer un nuevu álbum de Astérix, el númberu 39 y el galu va dir de viaxe a un país que yá nun esiste.

Va ser el quintu realizáu a dúu col dibuxante Didier Conrad, tres la desapaición del tándem Goscinny-Uderzo que crearon unu de los personaxes más populares del cómic. La noticia foi confirmada tamién a percanciar Efe pola editorial Anaya, que lo traducirá al castellán.

Ferri nun da apenes detalles del conteníu d’esti nuevu álbum, tampoco’l so títulu, anque sí avanza que Astérix, Obélix y Panorámix van viaxar a un país, anque tampoco se concreta cual ye. La receta del mestranzu máxicu va siguir siendo un secretu. El guionista llindar a dicir qu’esti país al cual van viaxar los protagonistes “güei nun esiste realmente como tal”. Y añede que “esti periplu va ser la ocasión para camudar llixeramente la narración”. Tamién apunta que Obélix “continua la so lenta evolución psicolóxica”.

La serie foi creada fai yá más de sesenta años por René Goscinny y Albert Uderzo. Dende entós vendiéronse más de 385 millones d’exemplares en 111 llingües y dialectos. Tres Astérix y los pictos ” (2013), El papiru del César (2015), Astérix n’Italia (2017) y La fía de Vercingétorix (2019), los irreductibles galos prepárense para realizar otra aventura. Va Ser tamién la primera tres el fallecimientu d’Albert Uderzo, el pasáu 24 de marzu, calteniendo’l ritmu d’un nuevu álbum cada dos años.

Por cuenta de esti anunciu, diose a conocer una plancha inédita d’esi nuevu trabayu na que puede vese cómo’l druida Panorámix apura a los sos compañeros para dir ayudar a un misteriosu personaxe. Astérix, Obélix y Panorámix apaecen nuna velada sele na aldega gala xugando xuna partida d’axedrez, cuando la druida espiértase sobrosaltáu glayando’l nome d’un vieyu amigu, al que tienen de dir a rescatar porque s’atopa en peligru. La exclamación de la druida apaez tachada con un “confidencial’ que s’interpreta como un homenaxe a otra viñeta de Hergé en Tintín nel Tibet .

Na entrevista, Ferri reconoz que cada vez ye más complicáu reise de los clixés de dellos países. Esplica que nos años sesenta, Uderzo y Goscinny podíen rise de los estranxeros y caricaturizar a el ingleses colos sos grandes dientes o a los griegos col so perfil clásicu. “Güei prácticamente precisamos un diccionariu para saber sobre qué podemos bromiar o non”, apunta’l guionista. Y tamién esplica que na nueva aventura nun va haber rastru del coronavirus.

Tamién te podria gustar