Portada Emigración ASMA presentó el so plan d’actuaciones pa los emigrantes mozos en Madrid

ASMA presentó el so plan d’actuaciones pa los emigrantes mozos en Madrid

by asturnet

EL presidente d’Asturianos en Madrid (ASMA) Luis Delgado y el secretariu de l’asociación Aníbal García, presentaron esta mañana el Plan que coordina’l so colectivu destináu a los mozos emigrantes na capital del estáu. El conseyeru de Xusticis y Esteriores Francisco Javier García Valledor y el director de l’Axencia Asturiana d’Emigración, acompañaron a los representantes d’Asma na presentación.

El Plan coordináu pola asociación qu’agrupa a cientos de nuevos emigrantes residentes na capital del estáu tenta ufiertar a esti colectivu un serviciu d’información, apoyu, asina como cohesionar y centralizar actividaes de los profesionales mozos que viven en Madrid.

La Conseyería de Xusticia y Esteriores, al través de l’Axencia Asturiana d’Emigración sofita esti Plan que ye frutu de la colaboración entamada ente’l departamentu de l’adminsitración autonómica y l’asociación ASMA. Un de los oxetivos del Plan ye aprovechar l’importante caudal humanu que repreenten los profesionales mozos emigraos a Madrid y facilita-yos toa clase d’apoyos a los sos proyectos y actividaes.

ASMA

Tamién te podria gustar