ASMA presentó el so plan d’actuaciones pa los emigrantes mozos en Madrid

11 agostu 02:34 2005 Imprimir

EL presidente d’Asturianos en Madrid (ASMA) Luis Delgado y el secretariu de l’asociación Aníbal García, presentaron esta mañana el Plan que coordina’l so colectivu destináu a los mozos emigrantes na capital del estáu. El conseyeru de Xusticis y Esteriores Francisco Javier García Valledor y el director de l’Axencia Asturiana d’Emigración, acompañaron a los representantes d’Asma na presentación.

El Plan coordináu pola asociación qu’agrupa a cientos de nuevos emigrantes residentes na capital del estáu tenta ufiertar a esti colectivu un serviciu d’información, apoyu, asina como cohesionar y centralizar actividaes de los profesionales mozos que viven en Madrid.

La Conseyería de Xusticia y Esteriores, al través de l’Axencia Asturiana d’Emigración sofita esti Plan que ye frutu de la colaboración entamada ente’l departamentu de l’adminsitración autonómica y l’asociación ASMA. Un de los oxetivos del Plan ye aprovechar l’importante caudal humanu que repreenten los profesionales mozos emigraos a Madrid y facilita-yos toa clase d’apoyos a los sos proyectos y actividaes.

ASMA

  Categories:
Loading Facebook Comments ...