Portada Comunicación ASMA organiza un alcuentru d’emprendedores en Madrid

ASMA organiza un alcuentru d’emprendedores en Madrid

by asturnet

L’asociacion Asturianos en Madrid (ASMA) va entamar el prósimu 21 de mayu el I Foru Empresarial Asturies-Madrid col que pretende xuntar nun alcuentru de debate y propuestes a emprendedores mozos con un orixen común nel nuestru país y una posible coincidencia d’intereses por compartir idees y proyectos dientro les sos actividaes profesionales. L’alcuentru ta organizaú en colaboración col IDEPA y cola Asociación de Jóvenes Empresarios (AJE)d’Asturies y quier aprovechar el potencial emprendedor que xunten munchos profesionales mozos asturianos fuera de la so tierra.

L’alcuentru ta concebíu pola asociación ASMA como una actividá complementaria del Foru Empresarial desenvueltu a lo llargo del añu 2004 en colaboración con VALNALOn y quier valir pa facilitar la identificación y definición de perfiles identificativos de los emprendedores mozos radicaos en Madrid y otros llugares fuera d’Asturies. Otros oxetivos cimeros del Foru son los de facilitar un conocimientu y contactu fluíu ente’l sector empresarial d’orixen asturianu afincáu na capital del estáu y el sector empresarial allugáu na nuestra comunidá.

Con esti alcuentru y atopaes asemeyaes tenta crease un grupu d’interés asturianu que potencie les sinerxes d’entrambos colectivos empresariales estimulando la idea d’un potencial círculu d’ ufierta y demanda nel que se priorice la xeneración d’oportunidaes de negociu en beneficiu mutuu.Tamién ye un oxetivu el de tomar conciencia del potencial de la base social de ASMA neses oportunidaes de negociu y na dimensión llaboral pa la captación de recursos altamente cualificaos. El Foru Empresarial quier fomentar el debate sobre temes horizontales y sectoriales d’interés conxuntu nel desarrollu d’actividaes económique que puedan demandar el respaldu de l’ Administración del Principáu y elaborar un compendiu de recomendaciones al respective.

El Foru Empresarial va celebrase el 21 de mayu nel Club de Negocios NEGOCENTER de La Castellana, 91 y va empobináu a profesionales, emprendedores y empresarios asturianos afincaos en Madrid.

Más información

Tamién te podria gustar