Asina ye la primer imaxe de Emily Blunt como Mary Poppins

07 marzu 08:36 2017 Imprimir

Disney presentó la primer imaxe oficial de la esperada remortina de Mary Poppins protagonizada por Emily Blunt y dirixida por Rob Marshall con guión afechu de David Magee.

La fotografía, que publica Entertaintment Weekly, amuesa a la entrañable ñeñera en tola so plenitú. En concretu, paez amosar el regresu de Poppins a Londres y a la vida al pie de la familia Banks, acompañada del so increíble ya indixebrable maleta y el so sombreru.

Blunt, a la que vimos apocayá en La moza del tren, ponse na piel de la famosa neñera n’El regresu de Mary Poppins, la nueva película que Disney ta preparando sobre’l clásicu de 1964 protagonizada por Julie Andrews y Dick Van Dyke. L’estrenu esperar p’avientu de 2018.

Esta nueva cinta va ser dirixida por Rob Marshall con guión afechu de David Magee y trescurre unos años dempués de la trama que se vio na película orixinal, cuando Jane y Michael Banks yá son adultos. Amás de Blunt la repartida ta formáu polos actores Angela Lansbury, Lin-Manuel Miranda, Meryl Streep y Colin Firth.

  Categories: