Portada Cine ASBRU ta esibiendo los meyores curtios asturianos na Casa d’Asturies de Bruseles

ASBRU ta esibiendo los meyores curtios asturianos na Casa d’Asturies de Bruseles

by asturnet

ASBRU (Asturianos en Bruseles) ta esibiendo ayeri xueves 22 y güei 23 de noviembre na Casa d’Asturies de Bruseles el II° Ciclu de Curtiometraxes y documentales asturianos en Bruseles. Embaxó’l nome de “Rellumes” y en collaboración cola organización del Festival Internacional de Cine de Xixón, esta esbilla de trabayos d’artistes asturianos pertenez al certame de cine xixones del añu 2006.

Ayeri tuvo llugar el primer pase de curtios con “Pomiedzy”, de Jose Enrique Iglesias, “Matar el Tiempu”, de Santos Hevia, “La Marea”, d’Iván Sáinz-Pardo, Dirk Soldner y Jim-Box, y “Longaniza con Patatas”, de Xuan Acosta. Una de les particularidaes de la edición d’esti añu ye l’atención especial que se-y va prestar al formatu documental y ya n’esti primer pase ava esibiose “AsturianUS”, una comparación ente’l pueblu castrillones d’Arnao y la ciudá estaunidense de Spelter al cargu de Luis Agreo. Estes dos poblaciones tan emparentaes por surdir al abellu de la Real Compañ´çia de Mines.

La segunda sesión d’esti vienres 23 22 acoyerá la esibición del documental documental “Resistencia” de l’asturiana Lucinda Torre sobre’l conflictu llaboral de los trabayadores de Duro Felguera. Tres la proyección, Torre va debatir col públicu asistente alredor de la situación d’anguaño na producción audiovisual d’Asturies y la so proyección nel estranxeru.

ASBRU lleva dende 2005 divulgando la cultura asturiana en Bruseles ya ufiertando a los asturianos de la ciudá y al restu d’habitantes la posibilidá de conocer dalgo de la xera cultural más innovadora del Principáu. No va d’añu, l’asociación organizó delles iniciatives como l’homenaxe al poeta Antonio Gamoneda o les II Xornaes Gastronómiques sobre la nueva cocina asturiana que tuvieren llugar lo caberu de xunu.

Tamién te podria gustar