Portada Cine ASBRU entama un ciclu de curtiometraxes asturianos en Bruseles

ASBRU entama un ciclu de curtiometraxes asturianos en Bruseles

by asturnet

L’Asocición Asturianos en Bruseles “dalcuerdu col so oxetivu de promocionar la cultura asturiana nes sos diferentes manifestaciones y vertientes, presentará en collaboración col Festival de Cine de Xixón, una amuesa de curtiometraxes asturianos los díes 23 y 24 de payares na Casa d’Asturies de la capital belga. Los actos tendrán un programa doble nel que se va proyectar una selección de les meyores obres integraes nos últimos años nel denomináu Día D’Asturies del certame xixonés.

Ente los curtiometraxes escoyíos -once en total- pol Festival de Cine de Xixón pa ser proyectaos en Bruseles alcuéntense dalgunos de los más premiaos nos últimos años mesmo a nivel estatal como internacional como por exemplu Último tren a Tahití de Carlos Navarro, Tierra de Guerrilleros, d’Amanda Castro, Entaína, d’Alberto Pardo, y 7337, de Sergio G. Sánchez, realizador esti últimu que va tar presente na Clausura del Ciclu pa debatir col públicu sobre la situación actual de la producción audiovisual n’Asturies y la so proyección nel esterior. 7337, rodáu en 2000 n’asturianu y qu’algamó, ente otros, el premiu al Meyor Guión nel Festival Internacional de Cine Fantásticu de Bruseles (2001), el premiu Día d’Asturies nel Festival Internacional de Cine de Xixón (2000) y el premiu del públicu al Meyor Curtiumetraxe nel Festival de Cine Español de Málaga (2001), narra la hestoria d’una mayestra moza que en 1973 marcha pa un llugar separtáu nos montes d’Asturies pa facese cargu d’una escuela rural ensin usar dende la Guerra Civil. Estes selmanes el director y guionista ta acabando en Barcelona la preparación del que va ser el so primer llargumetraxe “From the grave to the cadle” que va rodar l’añu qu’entra. El peslle del ciclu cuntará tamién cola participación de José Braña, director de “Lo que el ojo no ve”, curtiumetraxe rodáu en 2003 que cuenta la tráxica deriva d’un partíu de fútbol de dos equipos rivales nuna división rexonal.

Con esta actividá ASBRU pretende siguir na llinia, entamada l’añu pasáu, de divulgar los diferentes aspectos de la cultura asturiana en Bruseles y d’ufrir la posibilidá de conocer los sos aspectos más innovadores a un públicu ampliu ya internacional. No que va d’añu, l’asociación xoven promovió bien d’esistoses iniciatives como les xornaes dedicaes a la nueva cocina asturiana que se ficieron nel mes de xunu o’l I Concursu de Fotografía ASBRU-ASMA, fechu en xunetu en collaboración cola asociación Asturianos en Madrid (ASMA).

Tamién te podria gustar