Portada Sociedá Asamblea de Cooperacion pola Paz entama unes xornaes dedicaes al pueblu palestín

Asamblea de Cooperacion pola Paz entama unes xornaes dedicaes al pueblu palestín

by asturnet

L’Asamblea de Cooperación pola Paz entama a partir del xueves 24 de payares unes xornaes en Xixón embaxo’l títulu de ‘El suañu d’un pueblu sin tierra: Palestina’, coles que busca allegar a los asturianos la realidá que vive’l pueblu palestín. Conferencies, proyecciones de cortos, llectures de cuentos y poesía per parte d’autores asturianos y conciertos d’Amazing Grace, Xabel Vegas y Deua Dubra busquen recaudar fondos pa un proyectu sanitariu de la Media Luna Roja Palestina.

L’Asamblea de Cooperación pola Paz ye una Organización Non Gubernamental de Desarrollu (ONGD) sin ánimu de lucru, que desendolca les sos actividaes nel campu de la solidaridá, la cooperación al desarrollu y la defensa de los derechos humanos, vinculada a Palestina dende 1993 a travies d’acciones n’estremaos sectores: sanitariu, mediuambiental, etc. Como yá fixere otros años, entama a partir del 24 de payares unes xornaes titulaes ‘El suañu d’un pueblu sin tierra: Palestina’ coles que busca allegar la realidá de los palestinos a la sociedá asturiana y a travies de la solidaridá recaudar tolos fondos posibles a lo llargo de les diferentes actividaes pa destinalos a un proyectu nel área de salú de la Media Luna Roja Palestina.

El programa de les actividaes entama’l xueves 24 con una conferencia nel Cafe Cool de Xixón de la mano de Justo Vasco, qu’amosará la visión esterna de Palestina. A les diez de la nueche, el grupu Amazing Grace, dará un conciertu pola causa nel Cafe Dam. Nesti mesmu cafe, el vienres 25, va ser Najaty Jabary quien fale del día a día de los palestinos, pa, actu siguíu, proyectar el cortu ‘El Ghetto de Qalquilia’. El sábadu 26 la llibrería Ítaca de Xixón prepara una xornada de cuentacuentos pa nenos a les cinco la tarde; mentes qu’a les siete, l’escritor afincáu en Xixón Mauricio Shwarz, fadrá llectura de testos palestinos nel Cafe Cool. A les diez de la nueche, el Cafe Dam volverá a sirvir d’escenariu pa un conciertu de Xabel Vegas.

El llunes 28 y el martes 29 empezará otra vuelta la xornada cola sesión de ‘Cuentos del Te’ na Llibrería Ítaca. Pela so parte, la Llibrería Alborá va ser el sitiu onde, el llunes a les siete y media la tarde, se faiga un recital poeticu d’escritores asturianos. El pieslle de les xornaes va ser el martes 29 a 21:30 y cuerre a cargu d’un conciertu del grupu llavianes Deua Dubra nel Cafe Trisquel de Xixón.

Tamién te podria gustar