Portada Escéniques Arxentina destaca una obra de la compañía xixonesa Nun Tris ente los meyores espectáculos estranxeros

Arxentina destaca una obra de la compañía xixonesa Nun Tris ente los meyores espectáculos estranxeros

by asturnet

El teatru asturianu despunta n’Arxentina. Un xuráu de 32 espertos vinculaos a la Universidá de Buenos Aires destaca’l montaxe ‘K.’, de la compañía xixonesa Nun Tris, como ún de los tres meyores espectáculos teatrales estranxeros que pasaron pol país sudamericanu a lo llargo de 2004, xunta dos obres d’una compañía francesa y otra mexicana.

La distinción, encuadrada na sétima edición de los Premios ‘Teatro del Mundo’, reconoz el llabor de la compañía asturiana y supón una contrapartida a la xira que Nun Tris completó per Arxentina y Uruguay na seronda austral del añu pasáu, nel mes de marzu, cuando los integrantes del grupu pisaron emblemáticos escenarios como’l teatru San Martín de Buenos Aires.

Depués que 32 críticos ya investigadores especialistes en teatru analizaren espectáculos, ediciones y tornes dramátiques pa escoyer a los meyores de les artes escéniques en 2004, la estaya d’Hestoria y Teoría Teatral del Centru Cultural ‘Rector Ricardo Rojas’ de la Universidá de Buenos Aires posó los güeyos en ‘K.’, un montaxe creáu a partir de la obra ‘El procesu’, de Kafka.

Xunta’l trabayu de los cómicos xixoneses, recibieron la distinción como meyor espectáculu estranxeru el montaxe mexicanu ‘Pasaporte con estrellas’, d’Emilio Carballido, y la obra francesa ‘Los díes felices’, dirixida por Arthur Nauzyciel.

Producciones Nun Tris nació como grupu en 1992, impulsáu polos actores Inma Rodríguez y Toño Caamaño. Destacáu nel so apueste pol idioma asturianu como llingua de dramatización, el grupu xixonés prevé poner n’escena en 2005, ente otros montaxes, una versión del ‘Quijote’ n’asturianu, la recreación d’un ritual célticu que’l mal tiempu impidió estrenar na última nueche celta de Sotu d’Ayer, una versión llibre d’Antígona’ y dellos monólogos.

Web de la compañía Nun Tris

Tamién te podria gustar