Arturo Pérez-Reverte dexaría la RAE si sofitara’l llinguaxe inclusivu na Constitución

Arturo Pérez-Reverte dexaría la RAE si sofitara’l llinguaxe inclusivu na Constitución
16 xunetu 08:45 2018 Imprimir

L’escritor y académicu Arturo Pérez-Reverte aseguró a un usuariu al traviés de la so cuenta de Twitter que va dexar la RAE en casu de qu’esta se plega a modificar la Constitución española p’afaela al llinguaxe inclusivu, tal que solicitó a la institución la vicepresidenta del Gobiernu y ministra de la Presidencia, Relaciones coles Cortes ya Igualdá, Carmen Calvo.

Pérez-Reverte dexó clara la so postura al responder a un comentariu realizáu pol periodista Jorge Bustos en Twitter, onde espresó lo siguiente: “Carmen Calvo encarga a la RAE un informe para una reforma de xéneru de la Constitución. A la fin vamos reformar antes les desinencies que los derechos. Nun nos quepe un xestu más nel celebru”. Otru usuariu de la rede social respondió-y al periodista que “solo Pérez-Reverte, el vieyu lleón, va colar dando una sonora portada. País de cobardes…”. Un comentariu que l’escritor nun pasó por altu y decidió contestar con un: “Tien usté la mio palabra”.

Esta selmana pasada la vicepresidenta Carmen Calvo solicitó a los académicos de la llingua qu’estudien si la Constitución reflexa por igual la realidá d’homes y muyeres y qué fórmules podríen modificar en casu de que nun sía asina. La ministra sostien que la redacción de la Constitución en masculín “corresponder con una sociedá de “fai 40 años” y cree que “falar en masculín” tresllada al celebru solamente “imaxes masculines”.

  Categories: