Portada Lliteratura Arturo Pérez-Reverte conviértese nel escritor más lleíu de 2019

Arturo Pérez-Reverte conviértese nel escritor más lleíu de 2019

by redacción asturnews
Foto: Fcom InRedes (https://www.flickr.com/photos/fcominredes/)

Arturo Perez-Reverte convirtióse nel escritor más lleíu del 2019 gracies a la so obra Sidi, que lu upó al primer puestu na llista de llibros más vendíos y la so escoyeta d’artículos escritos para XL Selmanal recoyíos n’Una hestoria d’España asitióse nel cuartu llugar, según datos del Bookscan de Nielsen.

Por detrás del escritor murcianu quedóse Juan Gómez-Jurado con Reina Colorada y Dolores Redondo con La cara norte del corazón, que se quedaron en segundu y tercer llugar, respectivamente. Ente les sorpreses de la llista, Nielsen destaca la quinta posición de Cómo faer que te pasen coses bones de Marián Coloraes, un llibru de autoayuda que refrenda l’enclín lliterariu d’esti tipu de llibros.

Amás, nel novenu puestu asitióse’l nutricionista Carlos Ríos, que col so movimientu Real Food (comida real), llogró un gran númberu de siguidores en redes sociales y agora tamién nes llibreríes col llibru Come comida real.

De la mesma, la llista completala Yo Julia de Santiago Posteguillo(6º), un clásicu d’esta llista que l’añu pasáu consiguió la cuarta plaza en consiguiendo’l premiu Planeta en 2018. Pela so parte, Isabel Allende y la so novela Llargu pétalu de mar cerró’l 2019 como séptimu llibru más vendíu, per delantre de Sapiens. D’animales a dioses de Yuval Noah Harari y cierra la llista Toa lo qu’asocedió con Miranda Huff de Javier Castillo.

Per otru llau, na categoría de non ficción, lideráu por Una hestoria d’España de Pérez-Reverte, colóse’l llibru del ex presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy, con ‘Una España meyor’ que, a pesar de ser publicase’l 3 d’avientu, valió-y pa ser de los llibros más lleíos en dicha categoría.

Y en la categoría infantil, El Principito de Antoine de Saint-Exupéry, casi 80 años dempués de la so publicación, asitióse un añu más como’l más vendíu nesti apartáu.

Tamién te podria gustar