Portada Lliteratura Arribada 2007 adelantó más conteníos na Feria Internacional de Muestres d’Asturies

Arribada 2007 adelantó más conteníos na Feria Internacional de Muestres d’Asturies

by asturnet

Redacción.

El vienres pela tarde nel recintu de la Feria Internacional de Muestres d’Asturies presentóse’l programa de l’Arribada 2007 a la prensa. Nel actu dieronse dalgunos detalles nuevos del actu, ente los que destaquen novedaes d’esti añu como les actuaciones musicales que van pesllar munches de les nueve xornaes de l’Arribada 2007.

El 14 de setiembre, día de l’apertura, va facese un actu institucional nel que los políticos xixoneses van facer una llectura de lliteratura asturiana dempues de la llegada de más de sesenta escritores y personalidaes de la cultura nel barcu ‘Cimavilla II’, que va facer previamente un percorríu pela costa xixonesa colos escritores foraneos y los convidaos al congresu.

Y esi mesmu día va tocar la formación ‘Ayalga sinfónica’, lo que va suponer el pieslle a un día d’actividaes nel que va presentase l’espaciu de les editoriales pa la venta de llibros a lo llargo de tola selmana nel patiu del Antiguu Institutu Xovellanos y el periódicu oficial de l’Arribada, ‘Vagamar’, qu’esti añu quier dar un pasu más “ampliando conteníos y acercándose más al públicu xeneral”. Ente les actuaciones musicales destaca la participación del grupu Mestura, Senogul, Xera y del músicu Dani García de la Cuesta.

Tamién te podria gustar