Portada Sociedá Arranquen les charres de “Los xueves de castilletes y carbón”

Arranquen les charres de “Los xueves de castilletes y carbón”

by asturnet

La Fundación Nuberu y l’Ayuntamientu de Llangréu siguen desenvolviendo les V Xornaes Culturales De Castilletes y carbón y tornen esti xueves col programa charres “Los xueves de castilletes y carbón” tolos xueves d’esti mes de payares na Casa los Alberti de Ciañu. Esti ciclu ponencies va abrilu a les 20 hores l’Académicu de la Llingua y Presidente de la Fundación Nuberu Pablo Xuan Manzano.

La Fundación Nuberu y l’Ayuntamientu de Llangréu, frutu del conveniu de colaboración robláu ente dambes dos instituciones, siguen cola programación de les V Xornaes Culturales De Castilletes y carbón.

Dempués de rematar esti mes d’ochobre’l ciclu cine Baxando pa la galería, les xornaes culturales De castilletes y carbón siguen col programa charres Los xueves de castilletes y carbón que van desenvolvese tolos xueves d’esti mes de payares na Casa los Alberti de Ciañu.

Esti ciclu ponencies va abrilu, esti xueves 6 de payares a les 20:00 hores l’Académicu de la Llingua y Presidente de la Fundación Nuberu Pablo Xuan Manzano que va lleer la ponencia Academia de la Llingua Asturiana, 34 años de trabayu.

Los xueves de castilletes y carbón van siguir el xueves 13 cola intervención de los cineastes Marcos Martínez (Remine) y Pablo Casanueva (Bernabé) que van falar sobre’l procesu creativu na producción cinematográfica.

Ana González Rodríguez, Conseyera d’Educación Cultura y Deporte del Principáu d’Asturies participará’l miércoles 19 dando llectura a la ponencia Política cultural n’Asturies.

Los xueves de Castilletes y Carbón van rematar el 27 payares con un Recital poéticu d’escritores asturianos coordináu por Chechu García.

L’actividá de De castilletes y carbón se complementa cola esposición La Mina y la Mar que pue visitase demientres esti mes de payares na Casa los Alberti de Ciañu y pa poner el ramu, el 4 d’avientu día de Sta Bárbara, va tener llugar un conciertu del grupu Nuberu en Sobrescobiu.

Tamién te podria gustar