Portada Comunicación Arranca rtpa.net

Arranca rtpa.net

by asturnet

La páxina web del Ente Públicu de Comunicación del Principáu d’Asturies “(www.rtpa.net) yá s’alcuentra operativa dende esti miércoles 27 de xunetu con 5 apartaos: quiénes somos, ónde tamos, convocatoria d’emplegu, gabinete prensa y e-mail.

La páxina entamaba a funcionar xustamente na xornada na que s’asoleyaben nel BOPA les primeres convocatories de places: Dos puestos de Técnicu Superior y cinco de Técnicu Mediu en Xestión, y trece de Técnicu Superior d’Antena y Conteníos, nes que la única valoración tocante al idioma asturianu ye un tema nomáu “característiques sociolingüístiques d’Asturies” nel programa d’Antena y Conteníos.

La direición d’internet onde los responsables del Ente Públicu de Comunicación anunciaren el llunes que se conocería la convocatoria de pruebes entá siguía inactiva un día depués, abellugada nel parque de dominios de la empresa arsys.es. A lo llargo de tola mañana del martes, la imaxen que presentaba la futura páxina web de la Radio Televisión del Principáu d’Asturies (RTPA) yera la que presenta por defectu la empresa d’allugamientu web de Logroño Arsys. Y espardíu l’escaezu y/o fallu téunicu por esta noticia d’Asturnews, al meudía esa páxina yera redireccionada p’hacia una diseñada col estilu de la web del Principáu, Princast, na que namái se podía ver una cabecera xeneérica y la páxina “http://www.rtpa.net/resto.htm” maquetada con dos “frames” como s’emplega davezu nesta web institucional pa los conteníos que tan camudándose o les secciones en construcción.

La situación ye una amuesa de les prises coles que se ta desendolcando’l procesu de creación de los medios públicos del Principáu nun procesu nel que’l Presidente del Principáu s’enfotara n’algamar la primer emisión de la TV autonómica pal Día d’Asturies 2005. A lo llargo del miércoles una páxina cenciella con información fundamentalmente sobre la convocatoria de places del Ente puo visitase ensin dengún problema.

La páxina web de la TV del Principáu entá nun funciona

Tamién te podria gustar