Arranca la programación de les Aules d’Estensión Universitaria n’Uviéu con una ufierta de 460 places

17 setiembre 07:43 2013 Imprimir

La música de David Bowie, la evolución humana, el trabayu como protagonista lliterariu o les técniques arqueolóxiques pa recrear la vida de los antepasaos son dalgunes de les propuestes qu’esti cursu van analizar na Universidá d’Uviéu dientro de les Aules d’Estensión Universitaria. El periodu de matrícula empieza mañana nos seis primeres aules, qu’ufierten más de 460 places n’Uviéu, Xixón y Avilés. Les aules tán abiertes a tol públicu y l’axudicación de places va realizar por rigorosu orde d’inscripción.

El vicerrectoráu d’Estensión Universitaria y Comunicación ufierta de nuevu a la comunidá universitaria y la sociedá asturiana una innovadora propuesta d’aules con temátiques tan diverses como la ópera, el derechu, l’arqueoloxía o la lliteratura, a les que como novedá súmase esti cursu l’Aula de Pensamientu Científicu, con un taller sobre evolución. En toles aules participen destacaos especialistes de la institución académica asturiana y espertos en cada materia.

Les Aules d’Estensión Universitaria caltienen el modelu de los últimos dos años, qu’escuerre estender la cultura y la ciencia a tola sociedá. Les clases van empezar el próximu mes d’ochobre y dalgunos de los programes estenderánse tol cursu y otros van durar solo un cuatrimestre. Los alumnos de la Universidá d’Uviéu que completen dalgunu d’estos seminarios van poder llograr reconocencia de creitos ECTS.

La ufierta pa esti primer cuatrimestre de les AULES d’estensión universitaria

  Categories:
Loading Facebook Comments ...