Portada Escéniques Arévalo y Bertín Osborne conviértense en “Mellizos” nel Xovellanos

Arévalo y Bertín Osborne conviértense en “Mellizos” nel Xovellanos

by asturnet

El Teatru Xovellanos de Xixón acueye esti xueves 30 y vienres 31 d’agostu delles sesiones de la nueva obra de Bertín Osborne y Paco Arévalo, que decidieron xunir esfuercios y llevar a cabu esti espectáculu d’humor con cantares en directu. Los protagonistes rellaten sobre l’escenariu risonderes hestories que ponen de manifiestu los innumberables puntos de mancomún que dambos tienen. Los precios tán ente los 24 y los 15 euros.

Bertín Osborne interpreta nesta obra y en directu los sos meyores ésitos musicales, acompañáu del maestru Franco Castellani al pianu. Pero tamién dispara la so batería d’anécdotes risibles. Y Paco Arévalo, non yá intervien na so conocida faceta d’humorista, sinón qu’amuesa al públicu les sos dotes como cantante.

L’entamu de la trayectoria artística de Osborne remóntase al 1971, añu nel que debuta nel Festival del Cantar del Escorial. Pero nun va ser hasta 1980 cuando grabe’l so primer discu, Amor mediterráneo. Y a fecha de güei, el madrilanu que se confiesa xerezanu, publicó una ventena de trabayos discográficos. Bien conocíu ye’l so pasu por delles canales televisivos como presentador de programes d’audiencia masiva, como Contacto con tacto, Lluvia de estrellas, o Esos locos bajitos, por citar dalgunos. Pela so parte, Arévalo, empecipió la so andadura como humorista en 1970 col so espectáculu El bombero torero. Pero ye la so apaición selmanal nel programa Un, dos, tres…Responda otra vez la que-y concede el so mayor popularidá. La so incursión nel cine vieno de la mano de Mariano Ozores con películes como El currante, o El pan debaxo del brazu, dambes de 1983. Ente les más recién podemos citar L’oru de Moscú (2003) o Isi & Disi, altu voltaxe (2006).

Tamién te podria gustar