Areces recibe les protestes ciudadanes na inauguración del Centru Polivalente de Candás

28 febreru 00:21 2007 Imprimir

La inauguración del Centru Polivalente de Candás axunta les protestes ciudadanes contra la xestión del gobiernu asturianu. L’apertura d’esti Centru atraxó les protestes de los vecinos afectaos pola Zalia, la privatización de Perlora y la oficialidá del asturianu.

L’entamu de la precampaña electoral pal presidente asturianu, Vicente Álvarez Areces, ta siendo una cuestión complicada poles concentraciones ciudadanes en defensa de los sos intereses.
El presidente asturianu recibió na inauguración del Centru Polivalente de Candás les crítiques de diversos colectivos contrarios a dalgunos aspectos de la so xestión política.
La Pita de la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana participó ente los colectivos ciudadanos na reclamación de la Oficialidá de la Llingua Asturiana nesti actu d’inauguración.
El presidente asturianu visitó les instalaciones del Centru Polivalente de Candás, que cuenta con sales de reuniones, espaciu d’internet, talleres o zones d’ociu, y que s’empobina a un aprovechamientu por parte de la ciudadanía del conceyu de Carreño.
Nel actu’l presidente tenía prevista la inauguración d’un mural fechu por un grupu de neños y neñes discapacitaos, hai yá tres años con fondos del antigüu IMI, y que por “motivos de seguridá” acabó por nun inaugurar. Esti fechu foi criticáu poles plataformes ellí aconceyaes qu’en tou momentu apautaron coles families de los y les neñes que durante la inauguración del mural nun diben facer nenguna protesta entendiendo que’l protagonismu d’esi actu teníen que lu tener los neños.

Esta nun ye la primer vegada na qu’el presidente asturianu ye recibíu poles protestes ciudadanes contraries a la so xestión, tando presente entovía la so visita a La Pola (Siero).

  Categories:
Loading Facebook Comments ...