Portada Cine Areces defende la televisión autonómica como emburrión al sector audiovisual

Areces defende la televisión autonómica como emburrión al sector audiovisual

by asturnet

El presidente del Principáu Vicente Álvarez Areces defendió esti martes 10 en Madrid la puesta en marcha de la televisión autonómica como emburrión al sector audiovisual n’Asturies. El xefe del executivu afirmó que nun futuru cercanu la nuestra comunidá va abellugar un centru de formación ya imaxen “de los meyores d’España”.

El presidente asturianu fexo estes declaraciones na visita que fizo al rodaxe de la película “Vete de mi” del director madrilanu Víctor García León, un largometraxe que co-financia el Principáu dientro’l proyectu ‘Primeras tomas’. Areces afirmó que “el sector audiovisual tien n’Asturies un nuevu puxu cola aparición de la Radiotelevisión Pública del Principáu que va suponer una motivación pa que esista un campu audiovisual mui ampliu pa los profesionales del sector”.

En palabres del responsable del executivu autonómicu:”Asturies va a ser un gran plató y un gran sitiu pa la eshibición de rodaxes que, como ésti, realícense n’otres zones” y relacionó la puesta en marcha del nuevu centru d’arte de La Llaboral integráu na sé de la radiotelevisión autonómica con esta política audiovisual anunciando que “nel campu de la formación tá n’obres el que va ser un de los meyores centros de formación n’imaxen y soníu d’España” y que “alrodiu d’esti ente de comunicación tamos taciendo, de forma descentralizada, que toa Asturies participe d’eses posibilidades, que pa los xóvenes actores y realizadores ye una gran oportunidá de futuru”.

Álvarez Areces sofitó la financiación pol Principáu del proyectu ‘Primeras tomas’ del productor Juan Gona: “apoyámoslo con munchu gustu porque ye, en cierta midida, la nuestra obligación,y ye una oportunidá pa xóvenes realizadores y actores”. Según Areces: “Asturies ofrez siempre escenarios privilexaos non namás pa realizar películes sinón tamién pa proyectales”.

Nel proyectu ‘Primeras tomas’ el gobiernu del Principáu cofinancia la producción de tres largometraxes, el primeru esti de García León qu’escomenzó rodase en Madrid y después van ser los largometraxes “Tesoro mío” de Teresa Marcos y “Alegría” de Lucinda Torre.

Tamién te podria gustar