Portada Sociedá Areces asitia nel primer trimestre del 2006 l’empiezu de la reforma estatutaria

Areces asitia nel primer trimestre del 2006 l’empiezu de la reforma estatutaria

by asturnet

Vicente Álvarez Areces afirmó ayer en Cabranes que’l primer trimestre de 2006 va ser con toa probablilidá la data d’empiezu de los trámites pa entamar la reforma del Estatutu asturianu. El presidente del executivu autonómicu refuga la pretensión del PP d’aparcar la reforma hasta que s’aclarie’l destín del Estatut de Cataluña.

Areces acudió a Cabranes pa inaugurar dellos equipamientos nuevos del conceyu, ente ellos la nueva casa consitorial. Ende, el presidente foi preguntáu polos informadores a propósitu de la pitición fecha pol dirixente popular Ovidio Sánchez pa qu’Asturies dexara pa prau la reforma del so Estatutu mientres se solventaba o non l’aprebación de la carta autonómica catalana. El presidente del Principáu fue claru: “Vamos abordar la reforma con absoluta prudencia, como quieren que se faga los ciudadanos asturianos”.

Areces nun s’atrevió a poner fecha concreta pal empiezu del debate políticu y los posteriores trámites parlamentarios inda faló del primer trimestre de 2006, tres la puesta en marcha del Conseyu Consultivu, como l’escomienzu de la carrera dica’l nuevu Estatutu, un testu que podía tar tresnáu a finales de la lexislatura.

Tamién te podria gustar