Portada Sociedá Areces afirma que nun va haber fricciones nel prósimu cume d’Asturies y Galicia

Areces afirma que nun va haber fricciones nel prósimu cume d’Asturies y Galicia

by asturnet

El presidente del Principáu Vicente Álvarez Areces adelantró esti viernes 13 que nel prósimu cume de los gobiernos d’Asturies y Galicia que va celebrase los díes 29 y 30 de xineru l’axenda de trabayu va cubrir “prácticamente toles estayes de l’acción del Gobiernu na Xunta y n’Asturies”. La polémica propuesta del BNG sobre conceyos limítrofes, sicasí, esclúise d’esta axenda común ente les dos comunidaes ya qu’a xuiciu del presidente asturianu: “nengún de los Gobiernos tien el menor interés en buscar eses cuestiones”.

Respective a la propuesta de los socios de coalición del executivu de Pérez Touriño sobre un nuevu estatutu pa Galicia -qu’armó un gran espolín va unes selmanes a esti y al otru llau del Eo- el presidente del Principáu caltién que “les propuestes de les formaciones polítiques que puedan tar integraes en Gobiernos son propuestes de les formaciones polítiques, non d’esos Gobiernos”. Álvarez Areces cuenta que, nesi sen “los dos Gobiernos tenemos un programa de trabayu nel que nun figuren esos temas y queremos construir en positivo el futuru d’Asturies y Galicia y vamos cooperar estrechísimamente pa que sea asina”.

El cabezaleru del executivu autonómicu asturianu anunció un cume llaráu de proyectos comunes ente la nuestra comunidà y la gallega pa presentar énte’l gobiernu del estáu, “munchos d’ellos bien relevantes”, según la calificación d’Areces, que tamién dio n’apellidar l’axenda del cume d’a finales de xineru como de “bien densa y dilatada”.

Tamién te podria gustar