Portada Patrimoniu ARCO cierra la so meyor edición dende l’empiezu de la crisis

ARCO cierra la so meyor edición dende l’empiezu de la crisis

by redacción asturnews

La 37 edición de la feria internacional d’arte contemporaneo ARCO cierra esti día les sos puertes con un balance “bien positivu”, especialmente tocantes a vientes, que crecieron ente un 10% y un 20%, según la estimación provisional de la dirección, y fixeron del 2018 “el meyor añu dende l’empiezu de la crisis”.

”La estimación global de vientes va faese más palantre, tamos ellaborando agora xuna encuesta colos galeristes, pero creo que va superar ente un 10 % y un 20 % les d’años anteriores”, señaló Carlos Urroz, director de la feria celebrada na cortil de IFEMA ente 21 y el 25 de febreru.

En cuanto al númberu de visites, a falta de contabilizar el día caberu, caltiense alredor de les 100.000, como l’añu pasáu, de les qu’unes 30.000 correspuenden puramente a visitantes profesionales nos dos primeros díes de feria. Urroz recordó que les pieces más cares nun se vienden por impulsu, munches van parar a museos y tienen que recibir entá’l vistu bonu d’un patronatu, pero pudo avanzar que “hubo vientes d’obres de más d’un millón d’euros”.

En cuanto al tipu de comprador, destaca’l coleccionista priváu, tanto español como estranxeru. Tamién mercaron “importantes museos estranxeros” y delles instituciones españoles, como la Reina Sofía, la Fundación ARCO y la Comunidá de Madrid, pero polo xeneral la recuperación económica nun paez llegar entá a comunidaes autónomes y conceyos.

El Reina Sofía anunció ayeri l’alquisición d’obres de 12 artistes, como Eloy Laguardia, Mathias Goeritz, Mladen Stilinovic o Ferran García Sevilla, por un valor global de 389.200 euros. Y la Fundación Helga Alvear fíxose con una de les obres más emblemátiques d’esta edición, el “Pavilion for showing rock” de Dan Graham, por 500.000 euros.

Ente les obres vendíes n’ARCO 2018 destaquen tamién una escultura de Baltasar Llobu, “Mère et enfant”, de 330.000 euros; la pieza “Escritura verde superior” de Jesús Rafael Sotu, qu’algamó los 800.000 euros, o dos obres d’Antonio López, vendíes por Marlborough por 315.000 y 90.000 euros.

Tamién te podria gustar