Portada Plástiques Aplazáu’l xuiciu contra Lucía Bosé por un delitu d’apropiación indebida d’un dibuxu de Picasso

Aplazáu’l xuiciu contra Lucía Bosé por un delitu d’apropiación indebida d’un dibuxu de Picasso

by redacción asturnews
Picasso - Foto: Daniel Lobo (https://www.flickr.com/photos/daquellamanera/)

L’Audiencia Provincial de Madrid suspendió’l xuiciu que diba celebrase contra l’actriz Lucía Bosé por un delitu d’apropiación indebida d’un dibuxu de Pablo Picasso dempués de que los sos denunciantes solicitaren la testifical del so fíu Miguel al envalorar qu’el so relatu ye clave para determinar a quién pertenecía la obra del pintor.

”Nun yera un cuadru. Yera un dibuxu y yera míu”. Asina d’atayante afirmábase la matriarca de la familia Bosé a la salida de la vista oral. Poco primero de entrar n’unu de los ascensores, la italiana aseverara que taba bien sele, yá que a ella nun la pon nerviosa “nada”.

Sentóse mientres unos minutos nel banquín de los acusaos de la Sección 5ª. Pero finalmente’l xuiciu aplazóse cuidao que les denunciantes del casu solicitaron la testifical de Miguel Bosé, una solicitú aceptada pol tribunal al envalorar qu’el so testimoniu ye “necesariu” para esclariar l’asuntu.

Lucía Bosé enfrentase a dos años de cárcel por apropiación indebida. Acúsasela d’apoderase d’un dibuxu que Pablo Picasso regaló a Remedios T.M., la que fuera la so emplegada del llar mientres 50 años. El xeniu cubista pintar el 12 de febreru de 1963. “Para Reme”, pon na parte detrás del dibuxu llamáu ‘La Chumbera’. El fiscal sostien que la ‘Tata’, como se conocía na familia, foi emplegada doméstica de Lucía Bosé mientres 50 años y vivía na so casa de Madrid, hasta que finó’l 5 d’abril de 1999. En finando, Bosé vendió’l dibuxu nuna puya pública por 198.607 euros.

El casu llegó a los tribunales tres una denuncia de les sobrines de Remedios, qu’afirmen ser les herederes d’esi dibuxu. La familia Bosé siempres afirmó que-y paez “inxusta” la demanda.

Tamién te podria gustar